English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 51 زندانی غیرعمد خراسان‌رضوی با مشارکت یک شرکت تولیدی

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی گفت: یک شرکت خوشنام فعال در عرصه صنایع غذایی استان با اهداء مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی ۵۱ زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جواد غفاریان طوسی با اعلام این خیر اظهار کرد: واریز مبلغ طی ۱۰ مرحله و به‌ طور میانگین بابت هر پرونده حدود ۳۰ میلیون ریال اعطا شده است.

وی بیان کرد: مدیر این شرکت صنعتی که پیش‌تر نیز در امر بس‌زدایی از زندان‌ها مشارکت داشتند ابراز امیدواری کرده است این عمل خداپسندانه باعث ترغیب دیگر شرکت‌ها و کارخانه‌های خصوصی شود تا در سایه توسعه اقتصادی در کشور به فعالیت‌های نوعدوستانه در سطح جامعه نیز بپردازند که در این میان آزادی بدهکاران غیربزهکار از اهمیت دیگری برخوردار است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گفت: از مجموع زندانیان غیرعمدی که توسط این مجموعه آزاد شدند ۲ نفر آن‌ها در هر یک از شهرستان‌های نیشابور، قوچان، سبزوار، تربت‌جام بودند و سه نفر در تربت‌حیدریه، یک نفر نیز در زندان‌های کاشمر و تایباد  که با ۳۸ محبوس زندان مرکزی مشهد مشهد در مجموع 51 نفر می‌شوند.

غفاریان طوسی با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان کرد: جشن‌های گلریزان امسال به شکلی متفاوت در بستر فضای مجازی و در سالگرد ولادت ائمه اطهار یا جشن‌های ملی و مذهبی برپا می‌شود که در این راستا نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به ستاد دیه یا از طریق درگاه اینترنتی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند خراسان رضوی به آدرس در امر حسنه آزادی زندانیان مشارکت نمایند.

انتهای پیام /

۲۴ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۴۲
تعداد کلیک: ۸۸۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.