English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پویش «یلدای رهایی» با محوریت آزادی زندانیان غیرعمد آغاز شد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آغاز پویش دانشجویی یلدای رهایی به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اسلام افشون با اعلام این خبر اظهار کرد: پویش یلدای رهایی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه یزد و با همکاری ستاد دیه استان و با هدف آزادی زندانیان مالی جرائم غیرعمد آغاز شده است.

وی عنوان کرد: این پویش از 16 آذر همزمان با روز دانشجو آغاز شده و تا شب یلدا و سالروز ولادت حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و روز پرستار ادامه خواهد داشت.

افشون یادآور شد: دانشجویان دانشگاه یزد در تلاش هستند تا به اندازه وسع خود بتوانند زمینه آزادی یک محکوم مالی را از زندان فراهم کنند.

افشون مردم خیر و نوع‌دوست را به شرکت در این پویش دعوت کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۱۱۱۱۱۱۹۹ ستاد دیه و حساب ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه و یا از طریق کد دستوری# ۱۱۳۳۶۶۵۵ واریز کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد بیان کرد: شرکت کنندگان در این طرح در صورت تمایل کد پیگیری فیش واریز خود را به سامانه ۶۶۰۰۰۳۵۲۰۹ ارسال کنند تا به قید قرعه انگشتر تبرکی حرم مطهر امام‌رضا علیه‌السلام به آن‌ها اهدا شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 200 زندانی جرائم مالی غیرعمد در سطح زندان‌های استان به سر می‌برند که به دلایلی غیر از کلاهبرداری، به پرداخت بدهی محکوم شده‌اند.

انتهای پیام/

۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۲۱
تعداد کلیک: ۸۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.