English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تعمیر منزل تخریب شده بر اثر زلزله مرد میانه‌ای را به بند کشید

هزینه تعمیر منزل تخریب شده بر اثر زلزله و هزینه های درمانی بیماری فرزند مددجو را روانه زندان کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، «احمد- ل» مددجوی 40 ساله‌ای است که به خاطر محکومیت مطالبه وجه سفته از مهر سال جاری روانه زندان شده و چشم انتظار خیرین برای آزادی است.

این مددجوی عائله‌مند یک کارگر ساختمانی بوده که جهت تعمیر منزل تخریب شده در اثر زلزله و از طرفی برای درمان بیماری کلیه فرزند با ارائه سفته مبلغی را به اصطلاح در قالب دریافتی دستی از آشنایان خود می‌گیرد اما درنهایت به دلیل نداشتن شغل معین و همچنین وضعیت بد معیشتی نمی‌تواند بدهی خود را تسویه و از همین رو با طرح دعوی روانه زندان می‌شود.

این زندانی نیازمند متاهل بوده و خانواده وی به خاطر زلزله سال 1388 شهرستان میانه، علی‌رغم مشکلات اقتصادی و مصائب ناشی از هزینه‌های درمانی فرزند کوچک‌شان در منزل یکی از بستگان اقامت دارند.

مسکن روستایی مددجو در پی وقوع زلزله تخریب شده و در این شرایط فرد مذکور به دلیل ناتوانی در تامین هزینه‌ای بالغ بر 22 میلیون تومان در بند حضور دارد.

خیرین عزیز می‌توانند جهت واریز کمک‌های نقدی خود برای این زندانی نیازمند از طریق شماره حساب ‌۰۱۰۴۴۴۴۴۴۰۰۰۴ یا واریز مبلغ به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۵۶۱۶۰ نزد بانک صادرات به نام ستاد دیه استان اقدام نمایند. شماره تلفن ۰۴۱۳۳۲۸۸۴۲۸ پاسخگوی سوالات شما در این زمینه است.

انتهای پیام /

۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۱۲
تعداد کلیک: ۸۹۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.