English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جانباز ۵۵ ساله چشم انتظار خیرین

مددجوی 55 ساله ساکن استان آذربایجان شرقی در معامله‌ای که به دلیل ناآشنایی با موضوع استعلام ثبتی متحمل پرداخت خسارت می‌شود این روزها به دلیل ناتوانی در تامین این بدهی در بند حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، «حمید- الف» جانباز دوران دفاع مقدس که از مرداد سال جاری در بند حبس افتاده است به سال ۱۳۸۲ یک قطعه زمین با کاربری مسکونی خریداری می‌کند و پس از مدتی ملک را برای تامین مایحتاج زندگی و هزینه‌های ازدواج دخترش به فروش می‌رساند اما ملک مورد معامله پس از مدتی در پی اهمال خریدار در تملیک ملک، مستحق‌للغیر واقع شده و با طرح دعوی شاکی این فرد روانه زندان می‌شود.

این مددجوی متاهل که دارای سه فرزند است افزون بر سال‌ها ایثارگری تا میزان ۲۰ درصد جانباز دفاع مقدس است و از همین رو به دلیل معلولیت از ناحیه شنوایی و بینایی امکان اشتغال برای او فراهم نیست و فقط با مستمری بازنشستگی خود امرار معاش می‌کند.

بدهی این مددجو که طبق آخرین تغییرات به رقمی بالغ بر ۱۸۳ میلیون تومان تبدیل شده است با تلاش گروه صلح و سازش ستاد دیه تا میزان ۶۳ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.

خانواده این زندانی نیز با جمع‌آوری مبلغ ۷۰ میلیون تومان تا حدود زیادی زمینه استخلاص این فرد را فراهم نموده‌اند اما با این وجود حاج حمید تا آزادی به 50 میلیون تومان نیاز دارد.

خیرین عزیز می‌توانند جهت واریز کمک‌های نقدی خود برای این زندانی نیازمند از طریق شماره حساب ‌۰۱۰۴۴۴۴۴۴۰۰۰۴ یا واریز مبلغ به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۵۶۱۶۰ نزد بانک صادرات به نام ستاد دیه استان اقدام نمایند. شماره تلفن ۰۴۱۳۳۲۸۸۴۲۸ پاسخگوی سوالات شما در این زمینه است.

انتهای پیام/

۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۰۲
تعداد کلیک: ۹۱۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.