English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

توجه دو هزار میلیارد ریالی به زندانیان غیرعمد در بودجه 1400

براساس تبصره ۱۶ لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مبلغ دو هزار میلیارد ریال از منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها در اختیار ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه قرار می‌گیرد تا به زندانیان نیازمند پرداخت شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در  لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تقدیمی توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به مجلس، براساس تبصره ۱۶ این لایحه در اجرای ماده (۷۷) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، معین گردیده است تا مبلغ دو هزار میلیارد ریال از منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها در اختیار ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه قرار گیرد.

در آخرین لایحه بودجه تقدیمی منابع و مصارف سال ۱۴۰۰ کل کشور بیش از ۲۴ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۷۸ میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال تعیین شده است.

گفتنی است، تخصیص این منابع در سال‌های اخیر به ستاد را نباید حمل بر وصول مبالغ اعلام شود، این‌ مبلغ یا مبالغ مشابهی که در سال‌های اخیر با همین میزان و بدون افزایش تعیین شده منابعی است که مددجویان ستاد دیه با تایید این نهاد مردمی امکان دریافت تسهیلات بدون سود را خواهند داشت که در این راستا سخت‌گیری بانک‌های عامل و موانع موجود در حوزه ارایه تضامین تا حدود زیادی این ظرفیت را بدون استفاده گذاشته‌اند.

انتهای پیام /

۱۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸
تعداد کلیک: ۸۸۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.