English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۱۴۵ زندانی جرایم غیر عمد در همدان آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های همدان گفت: ۱۴۵ زندانی جرایم غیر عمد همدان در ۸ ماهه امسال با حمایت ستاد دیه آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

حسن محمدیاری، مدیرکل زندانها و عضو هیئت مدیره ستاددیه شعبه استان همدان در گفت‌و‌گو با تسنیم ، اظهار داشت: از این تعداد زندانی آزاد شده، بدهی 48 نفر مربوط به محکومیت دیه و 97 پرونده نیز با محوریت محکومیت‌های مالی و مهریه پرداخت شد.

محمد یاری بیان کرد: بیش از 113 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان با مساعدت ستاد دیه  شعبه استان همدان پرداخت شده است.

وی افزود: از بین زندانیان آزاد شده 5 نفر زن و 140 نفر مرد بوده و در رایزنی با شرکت‌های بیمه و پیگیری‌های انجام گرفته مبلغ  بیشاز 20 میلیارد ریال از این طریق مساعدت دریافت شده که منجر به آزادی 4 نفر شد.

مدیرکل زندان‌های همدان با اشاره به اینکه افرادی به طور ناخواسته در جامعه مرتکب جرم شده‌ و هم اکنون به دلیل محکومیت غیرعمد خود در زندان نگهداری می‌شوند، گفت: فراموش نکنیم که زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری نیز جزو شهروندان جامعه هستند و ما باید در رفع مشکلات و نیازهای این افراد آسیب دیده و خانواده‌هایشان تلاش کنیم.

محمد یاری بیان کرد: همچنین از کل بدهی این مددجویان تحت حمایت ستاددیه شعبه استان همدان بیش از 5 میلیارد ریال اعصار به تقسیط پذیرفته شده و 2 نفر از این طریق آزاد شده اند.

وی همچنین به آزادی 22 نفر دیگر از زندانیان از طریق ارسال پرونده‌های دیه واجد شرایط به صندوق تامین خسارتهای بدنی اشاره کرد و گفت: بیش از 20 میلیارد ریال از این طریق مساعدت شده است.

محمدیاری تصریح کرد: 64 نفر از مددجویان با پرداخت مبلغی بیش از 9 میلیارد و 582 میلیون ریال به صورت کمک آزاد شده‌اند، ضمن اینکه در مدت 8 ماه گذشته با دعوت از شکات پرونده‌ها مبلغ 30 میلیارد ریال در شورای حل اختلاف شعبه 116 ویژه ستاد دیه گرفته شد.

مدیرکل زندان‌های همدان افزود: برای آزادی 46 نفر از زندانیان مبلغ 20 میلیارد ریال وام بانکی پرداخت شده و 7 نفر با راهنمایی و مشاوره ستاد دیه با شکات منجر به آزادی از زندان شده‌اند و در این میان خود مددجویان نیز دخیل بوده و مبلغی بیش از  6 میلیارد و 800 میلیون ریال همیاری داشته‌اند.

۳ دی ۱۳۹۳ ۰۸:۲۲
تعداد کلیک: ۲,۳۹۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.