English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۴۰ زندانی توسط یک هیئت عزاداری در تبریز

هیئت موکب ولیه‌الله تبریز که پیش از این مقدمات آزادی ۳۸ زندانی جرایم غیرعمد استان را فراهم کرده بود، زمینه آزادی دو محبوس دیگر را فراهم کرد تا چهلمین زندانی هم به آغوش گرم خانواده بازگردد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مدیر ستاد دیه اذربایجان‌شرقی در این باره  گفت: هیئت موکب ولیه الله تبریز که به نیت ۷۲ شهید کربلا، آزادی ۷۲ زندانی جرایم غیرعمد را نیت کرده بود، با مراجعه مجدد به دفتر ستاد دیه مقدمات آزادسازی چهلمین زندانی را نیز فراهم کرد.

رسول تقی‌پور با قدردانی از حرکت نوع‌دوستانه و خداپسندانه این هیئت عزاداری، گفت: مسئولین و اعضای این موکب عزاداری نیت کرده‌اند تا در روزها و ماه‌های باقیمانده از سال به نیت 72 شهید دشت کربلا این تعداد آزادی را به این عدد مقدس برسانند. این اتفاق از محرم سال گذشته کلید خورده و تحقق آن با عنایت به این که این موکب عزاداری در مراسم‌های معنوی خود به دلیل شیوع ویروس کرونا با محدودیت روبروست تا پایان سال جاری این اتفاق بزرگ دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اجرای طرح «هر هیئت، آزادی یک زندانی» توسط هیئت‌های عزاداری استان در قالب کمک‌های مومنانه گفت: امسال خاصه در ایام محرم و صفر بیش از ۴۰ هیات حسینی و ۲۰ خانواده در طرح یاد شده شرکت داشتند و به برکت این پویش حسینی موجبات آزادی ۲۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم گردید.

وی با بیان این‌که در حال حاضر نزدیک به 400 زندانی جرائم غیرعمد در سطح زندان‌های استان محبوس هستند، گفت: از این تعداد ۲۱۳ نفر در زندان‌ تبریز، ۵۷ نفر در زندان مراغه و مابقی در سایر زندان‌های استان حضور دارند.

انتهای پیام /

۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۰۰
تعداد کلیک: ۸۶۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.