English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی زندانیان غیر عمد هشترودی با مساعدت ستاددیه

رییس زندان هشترود گفت: با پرداخت مبلغ سیصد میلیون تومان 8 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندان شهرستان هشترود با همت ستاددیه شعبه استان آذربایجان‌شرقی آزاد شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور «حسن سلیمانی» ضمن تقدیر از دست اندر کاران و مسئولین امر در ستاد دیه استان،  دلیل این کار خود را  توصیه های موکد اهل بیت علیهم‌السلام  و بزرگان دینی ذکر کرده و این اقدام را ماندگارترین عمل معنوی معرفی نمود.

رئیس زندان هشترود افزود : بحمدالله با درایت مسئولین استانی، ستاد دیه شعبه استان آذربایجان شرقی از مؤسسات و ستادهای موفق در کشور است که توانسته با تعامل بین دستگاه‌ها و خیرین استان کمک حال زندانها و  صد البته محکومین جرائم غیر عمد باشد.

وی تلاش ستاد دیه را در بحث پیشگیری قابل تقدیر دانست و گفت: امید است این نهاد مردمی با برنامه‌های مستمر و بلند مدت خود در زمینه فرهنگسازی بیش از آنکه به فعالیت درمانی و آزادی زندانی بپردازد، با اجرای برنامه‌های پیشگیرانه خود بسیاری از خانواده‌ها و افرادی را که بیشتر به دلیل جهل به قانون و آگاهی نامناسب از وضع برخی مقررات راهی زندان می‌شوند را نجات داده و در کل به سلامت و صلابت یک اجتماع بپردازد.

سلیمانی همکاری ستاددیه شعبه استان آذربایجان شرقی با زندان هشترود را در شناسایی، تحقیق و در نهیات زندانیان واجد شرایط خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: امید است با همت همیشگی خیرین ستاددیه استان در روزهای منتهی به سال 93 تمامی زندانیان غیرعمد سرپرست خانواده نیازمند را از بند حبس رهایی بخشد.

رییس ادره زندام هشترود خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون با پرداخت مبلغ نزدیک به سیصد میلیون تومان 8 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و غیرکلاهبرداری زندان شهرستان هشترود با همت ستاددیه شعبه استان آذربایجان‌شرقی آزاد و به آغوش خانواده باز گشتند.

 
۱ دی ۱۳۹۳ ۰۸:۳۷
تعداد کلیک: ۲,۲۵۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.