English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

عیدانه ستاد دیه استان اردبیل به 22 بدهکار مالی

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به آزادی ۱۹۷ زندانی از زندان‌های این استان در سال جاری از استخلاص 22 محبوس غیرعمد در سالروز میلاد حضرت خاتم صلوه‌الله‌علیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، ناصر عتباتی با تقدیر از همیاری خیرین و به ویژه هیات حسینی در راستای حبس‌زدایی از زندان‌ها گفت: به برکت مبالغ واریزی مردم مومن استان به مناسبت میلاد حضرت رسول و فرزندشان حضرت صادق علیهاالسلام 22 نفر از زندانیان عائله‌مند استان که در شرایط بد معیشتی گرفتار حبس شده بودند آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند.

وی افزود: اساس ستاد دیه مردمی بوده و با کمک‌های خیرین مدیریت می‌شود و بر حسب حذف عناوین دولتی با وجود بر خی از مشکلات مانند افزایش فاحش نرخ دیه یا افزایش پرونده‌های مالی ناشی از نوسانات بازار اقتصادی اما با هر فراز و نشیبی در طول فعالیت این نهاد خیرین بسیاری از زندانیان و خانواده‌های چشم انتظارشان از برکت این مجموعه منتفع و طعم آزادی را چشیده‌اند.

رییس هیات امناء ستاد دیه استان با اشاره به آسیب‌پذیر بودن خانواده‌ این دسته از زندانیان غیربزهکار اظهار کرد: یکی از سیاست‌های ابلاغی از سوی رییس قوه قضاییه حمایت از محکومان مالی جرایم غیرعمد است، بنابراین برنامه‌های متعددی در دستگاه قضایی و اداره کل زندان برای حمایت از این خانواده‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رییس کل دادگستری استان با اعلام اینکه در ماه محرم و صفر پنج میلیارد ریال کمک‌های هیات‌های مذهبی به ستاد دیه بوده است، گفت: این حجم از مشارکت مردمی نشان دهنده حس نوع‌دوستی و انسان‌دوستانه مردم ولایی و حسینی اردبیل است که از این بابت مفتخر و شاکریم.

1

1

انتهای پیام /

۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۵۴
تعداد کلیک: ۸۸۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.