English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تلاش‌های ستاد دیه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: گام‌های خیرخواهانه‌ای که ستاد دیه استان با جذب کمک‌های خیران در راستای آزاد سازی زندانیان بر می‌دارد باعث رضایت خداوند و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت الاسلام نورالله قدرتی روز دوشنبه در هفتمین نشست هیات امنای ستاد دیه استان با اشاره به سیاست‌های قوه قضاییه در بحث زندان‌زدایی به اجرای دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری توسط قضات تأکید کرد و گفت: در این دستورالعمل جنبه‌های مختلف و پیامدهای مخرب فردی و اجتماعی مجازات حبس مورد بررسی قرار گرفته است که با اجرای دقیق آن می‌توان ضمن کاهش آسیب‌های زندان، زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را نیز فراهم کرد.

مقام ارشد قضایی استان گفت: لازم است مسوولان زندان، زمینه را برای حضور بیشتر نیروهای ستاد دیه در زندان فراهم نمایند تا بدین ترتیب محکومان مالی با مبالغ بدهی کم، بیشتر از یک روز در زندان نمانند.

حجت‌الاسلام قدرتی بیان داشت: از این پس پرونده‌هایی که در ستاد دیه مطرح شود و متقاضی بهره‌مند شدن از کمک ستاد دیه باشد و مورد تایید اعضا قرار گیرد، جهت مرخصی دیگر نیازی به اخذ وثیقه و کفالت ندارند و لازم است این موضوع به کلیه مدیران و همکاران قضایی ابلاغ شود.

انتهای پیام /

۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۲۴
تعداد کلیک: ۸۷۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.