English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد همدان در میلاد پیامبر(ص)

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان همدان گفت: همزمان با ۱۷ ربیع الاول میلاد رسول اکرم صلی‌الله‌علیه آزادی ۱۷ زندانی آغاز شده و تا پایان ماه جاری این افراد به آغوش خانواده بازمی‌گردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یدالله روحانی‌منش با اعلام این خبر اظهار کرد: افرادی که سابقه بالایی در تحمل حبس دارند در اولویت آزادی قرار گرفتند و این افراد شامل ۱۴ محکوم مالی، ۲ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه هستند.

وی اضافه کرد: مجموع بدهی این زندانیان رقمی بالغ بر سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن از طریق معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات بدون، ۴۰۰ میلیون تومان با ارایه کمک ویژه ستاد دیه و مابقی از طریق گذشت شاکیان و اعسار به تقسیط (قسط بندی) تامین گردید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان همدان افزود: دو زندانی ۴۵ و ۳۳ ساله به علت ناتوانی در پرداخت مهریه ۲۰ میلیون تومانی و سه سکه بهار آزادی در زندان بودند که با پرداخت بدهی این افراد، بدهی‌شان به طور کامل تسویه شد.

روحانی‌منش تعداد زندانیان جرائم غیرعمد این استان را ۲۴۳ تن مطرح کرد و افزود: در راستای خدمت‌رسانی به این دسته از محبوسان نیازمند ۱۴۷ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای سالجاری تا پایان مهر با کمک خیرین نیک اندیش و گذشت شاکیان از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

انتهای پیام /

۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۱۹
تعداد کلیک: ۸۵۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.