English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۲۳ زندانی غیرعمد استان هرمزگان با بدهی 8.8 میلیارد تومانی

به مناسبت میلاد با سعادت رسول اکرم و امام جعفر صادق علیهاالسلام گلریزان آزادی 23 زندانی جرایم غیرعمد استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، احمد مرادی‌نژاد مدیر این نهاد حمایتی در استان هرمزگان با تقدیر از همیاری خیرین در راستای استخلاص محبوسان یاد شده گفت: مجموع بدهی این بدهکاران مالی رقمی بالغ بر ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که در فرآیند رسیدگی بخشی از بدهی از سوی شکات خصوصی گذشت گردید.

وی با تشکر از همیاری قضات محاکم در راستای تقسیط یا تعدیل برخی از محکومیت‌ها ادامه داد: نزدیک به ۶ میلیارد تومان این مبلغ با دادخواست اعسار مورد پذیرش دادگستری استان قرار گرفت و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را نیز به تنهایی یک نیکوکار هرمزگانی تامین کرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان آثار انفاق در تامین سلامت اجتماعی اظهار کرد: گشاده‌دستی و دستگیری به مکان یا زمان خاصی بستگی ندارد و این نعمت الهی صفت پسندیده‌ای است تنها به خداوند سبحان و بندگان خاص اختصاص دارد.

وی افزود: افزون بر کمک‌های اشخاص حقیقی، مجموعه‌های صنعتی و نهادهای خصوصی نیز در ایامی که متاسفانه مردم شریف ایران اسلامی افزون بر جنگ اقتصادی تحمیل شده از سوی غیر درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند همیار آن دسته از افرادی شده‌اند که نه با سوء نیت مجرمانه بلکه بر حسب ناتوانی در تامین دیون مالی یا بدهی‌های ناشی از دیات حوادث کارگاهی و تصادفات رانندگی گرفتار بند شده‌اند.

مرادی‌نژاد یادآور شد: در مراسم گلریزان آزادی 23 زندانی غیرعمد شرکت فولاد هرمزگان، شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت تانا انرژی (وابسته به وزارت نیرو) در کنار کمک‌های نوعدوستانه خیرین استانی بیشترین نقش را در آزادی مددجویان داشتند.

1

1

انتهای پیام /

۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۰۹
تعداد کلیک: ۸۷۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.