English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهریه، ۳۲ داماد را در همدان راهی زندان کرد

مدیر نمایندگی ستاد دیه همدان گفت: ناتوانی در پرداخت مهریه موجب زندانی شدن ۳۲ تن در زندان‌های این استان شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یدالله روحانی‌منش با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۹ تن که به علت ناتوانی در پرداخت مهریه زندانی شده بودند با مساعدت‌های صورت گرفته آزاد شدند و در حال حاضر ۳۲ تن به واسطه مهریه در زندان به سر می‌برند.

وی تعداد زندانیان جرائم غیرعمد این استان را ۲۴۳ تن دانست و افزود: این آمار در پایان شهریور سالجاری ۳۰۷ تن بود که با اقدام‌های صورت گرفته یک ماهه مهر امسال ۶۴ زندانی به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان همدان ادامه داد: در حال حاضر ۶ تن به علت ناتوانی در پرداخت دیه ناشی از تصادف جرحی و حوادث کار، سه تن به علت نفقه و ۲۰۲ محکوم مالی در زندان‌های همدان تحمل حبس می‌کنند.

روحانی منش گفت:  ۱۴۷ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهر با تلاش و کمک خیران نیک اندیش و گذشت شاکیان از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی اضافه کرد: ۱۳۲ تن از افراد آزاد شده از بند زندان مرد و مابقی زن هستند همچنین ۱۱۲ تن از آزادی‌ها مربوط به محکومان مالی، ۲۹ تن زندانی مهریه، سه تن زندانی نفقه و سه تن نیز زندانیان دیه ناشی از حوادث هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان همدان اظهار داشت: مجموع بدهی این افراد بیش از ۴۱ میلیارد و ۶۶۶ میلیون تومان بود که حدود ۲۰ درصد این بدهی معادل ۹ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان توسط شاکیان پرونده بخشیده شد.

روحانی‌منش ادامه داد: میزان آورده و نقدینگی مددجویان یک میلیارد و ۸۹۴ میلیون تومان بوده است همچنین ۲۳ میلیارد و ۷۱۶ میلیون تومان از بدهی‌ها اعسار به تقسیط شد.

وی افزود: کمک پرداختی به زندانیان مالی و دیه افزون بر سه میلیارد و ۶۹۳ میلیون تومان و میزان وام پرداختی  توسط چهار بانک ملی، ملت، تجارت و صادرات بیش از ۲ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان بوده است.

۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۱۵
تعداد کلیک: ۸۵۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.