English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی بیش از 100 زندانی جرائم غیرعمد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل گفت: با کمک و مساعدت ستاد مردمی دیه، ۱۱۷نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد استان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فتحی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل در جلسه انجمن حمایت زندانیان شهرستان پارس آباد، بیان کرد: این محکومان از محل اعتبارات ستاد دیه شعبه استان اردبیل و کمک‌های افراد خیر و نیکوکار از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه زندانیان نیز جزو شهروندان جامعه هستند، اظهار کرد: افرادی که خواسته یا ناخواسته در جامعه مرتکب جرم شده‌اند و در زندان نگهداری می‌شوند جزو شهروندان جامعه هستند و ما باید رفع مشکلات و نیازهای آنان و خانواده هایشان تلاش کنیم.

وی، آمار ورود و خروج زندان‌های استان را سالانه ۱۰ هزار نفر اعلام کرد وگفت: به لحاظ پایبندی خانواده‌ها به آموزه‌های دینی، میزان جرم و جنایت و آمار زندانیان اردبیل در مقایسه با بسیاری از استان‌های کشور پایین است.

فتحی ترویج شعائر و ارزش‌های دینی و کمک مادی و معنوی به خانواده‌های زندانیان را در کاهش آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت دانست و افزود: با زندانی شدن سرپرست یک خانوار، اعضای آن خانواده در معرض انواع آسیب‌ها قرار می‌گیرد و این برای جامعه نیز تبعاتی در پی دارد.

۱ دی ۱۳۹۳ ۰۸:۱۸
تعداد کلیک: ۲,۲۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.