English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ورزشکاران سمنانی زمینه‌ساز آزادی ۹ زندانی غیرعمد شدند

مدیرکل زندان‌های سمنان گفت: ۹ زندانی جرائم غیرعمد با کمک جهادی جمعی از ورزشکاران استانی آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، امید کهربایی با اشاره به کمک گروه‌های جهادی در آزادی زندانیان غیرعمد اظهار کرد: به همت اهالی ورزش استان سمنان در قالب طرح پویش «نذر حسینی» با همکاری کانون مربیان فوتبال، انجمن ورزشکاران و پیشکسوتان تعداد 9 محکوم مالی ناشی از جرایم غیرکلاهبرداری از بند رهایی یافتند.

افزود: بدهی این زندانیان رقمی بالغ بر یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریالبود که در فرآیند رسیدگی بخشی از سوی شکات گذشت و الباقی که مبلغی معادل یک میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال بود از سوی خیرین تامین شد.

کهربایی با قدردانی از حرکت جهادی جامعه ورزشی و رسانه‌ای استان در راستای حمایت از زندانیان نیازمند اظهار کرد: در شرایط خاص کشور که تحت تاثیر بیماری کرونا قرار دارد در قالب پویش‌های انسان‌دوستانه، استمرار کمک‌های نقدی خیران زمینه را برای حبس بیشتر آن‌هایی فراهم خواهد نمود که نه با سوء نیت مجرمانه بلکه تنها بر حسب ناتوانی در تامین دیون مالی گرفتار بند شده‌اند.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ابلاغ شده از سوی رئیس سازمان زندان‌های کشور، استفاده از گروه‌های جهادی است، از آغاز پویش «ربیع رحمت» در همین راستا خبر داد و گفت: امیدواریم مردم جهادی استان سمنان در قالب این پویش نیز که از ابتدای ماه ربیع آغاز شده است کمک‌های خیرخواهانه خود را به منظور بازگشت زندانیان غیر بزهکار به آغوش خانواده به حساب ستاد مردمی ستاد رسیدگی به امور دیه استان واریز نمایند.

مدیرکل زندان های استان سمنان یادآور شد: این پویش نشان دهنده این است که فعالیت‌های مردمی ستاد دیه استان محدود به جشن‌های گلریزان نبوده و در طول سال با مشارکت اقشار، اصناف و گروه‌های جهادی نیز  می‌تواند در قالب پویش‌های نوعدوستانه مدیریت شود.

انتهای پیام /

۳۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶
تعداد کلیک: ۸۹۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.