English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

توجه به نگاه فرهنگی اولویت اول ستاددیه است

فرماندار کهگیلویه، نگاه ستاد دیه را به مقوله پیشگیری مهم خواند و گفت: ایجاد ستاد مردمی در نگاه فرهنگی تا حدودی می‌تواند نیازمندی افراد نیازمند را برطرف نماید.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، کرامت کریمی در جلسه اخیر هیئت مدیره ستاددیه شعبه استان کهگیلویه و بویر احد اظهار داشت: امید است بتوانیم در بحث تعهدات دیه زندانیان جرائم غیرعمد به میزان مطلوب کمک خداپسندانه‌ای برای نیازمند این شهرستان داشته باشیم. 

فرماندار کهگیلویه، ستاد دیه را ساختاری تعریف شده زیر نظر قوه قضائیه عنوان کرد و گفت: این ستاد در جامعه به نام ستاد مردمی در یک نگاه فرهنگی تا حدودی می‌تواند نیازمندی افراد نیازمند را رفع کند.

کریمی با اشاره به نگاه فرهنگی در ستاد دیه اظهار داشت: باید نهاد مدنی زمینه‌ای را فراهم کند که افراد متنفذ و مردم از نگاه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و قومی کمک‌های مثمرثمر خوبی داشته باشند. 

فرماندار کهگیلویه با توجه به هماهنگی نهاد‌های متولی در برگزاری جشن‌ گلریزان در ساختارهای اجرایی، با بیان اینکه آیا تاکنون نگاه فرهنگی را در این بعد لحاظ کردیم، متذکر شد: ابتدا باید کار‌های فرهنگی صورت گیرد تا در بعد اجرایی بتوانیم جامعه نیازمند را بی‌نیاز کنیم. 

وی با اشاره به نتایج اقتصادی بسیار کم در برخی جشن‌های گلریزان در سطح شهرستان کهگیلویه، خواستار آسیب شناسی با محوریت اجرایی بالا شد و افزود: وقتی جشنی با اهمیت بالا برگزار می‌شود نتایج اقتصادی آن کم باشد آسیب منفی اقتصادی جبران‌‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

کریمی در پایان ضمن همکاری و آمادگی حوزه فرمانداری در برگزاری و کمک کردن به جشن‌های گلریزان ابراز داشت: نهاد متولی با نهاد مدنی واحد، عموم مردم را در کمک کردن به این امر خداپسندانه سهیم کنند.

۲۹ آذر ۱۳۹۳ ۱۵:۰۵
تعداد کلیک: ۲,۳۷۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.