English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 20 میلیارد ریالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در جشن گلریزان

مدیرعامل ستاددیه اصفهان خبر داد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان با برگزاری جشن گلریزان، قریب به 20 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان اصفهان قریب به20 میلیارد کمک کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، شرکت فولاد مبارکه اصفهان و تعدادی از شرکتهای پیمانکار تابعه در یک اقدام خیرخواهانه همچون سالهای گذشته برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان اصفهان قریب به20 میلیارد ریال کمک نمودند.

در مراسم گلریزانی که با منظور رهایی زندانیان غیرعمد استان برگزار شد دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و عضو هیئت مدیره ستاد دیه اصفهان ضمن قدردانی از تلاشهای ستاددیه استان در پیگیری آزادی زندانیان غیر عمد و همچنین مجموعه فولاد مبارکه و شرکتهای تابعه که هر ساله در این عمل خیرخواهانه مشارکت می‌نمایند،گفت: مجموعه‌ای که در این مراسم حضور دارند، مجموعه‌ای کارآفرین هستند که به شکلی قاصد و عامل رزق می‌شوند و بین خدا وبنده خدا قرار می‌گیرند و عامل ارتزاق عده‌ای به نام کارمند و کارگر هستند، افرادی که کار می‌کنند تا خانواده‌ای را اداره کنند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان نیز از حمایتهای شرکت فولاد مبارکه در این امر خداپسندانه تقدیر و تشکر نمود و گفت: بنده بر خود واجب دانستم با حضور در جمع شما عزیزان خیّر شرکت فولاد مبارکه و شرکتهای پیمانکار از بزرگواری و همت والای شما عزیزان تشکر نمایم.

خسروی وفا افزود: در بسیاری از پرونده‌های مالی، تمامی شواهد و قراین حاکی از آن است که هیچ گونه قصد و نیّت مجرمانه‌ای متوجه محکوم پرونده نیست و تنها برخی شرایط غیر ارادی که در کمین هر کسی می‌تواند باشد، باعث گرفتاری و در بند شدن این افراد شده است و بزرگ مردانی همچون خیرین با درک این مهم به یاری همنوعان خود شتافته و در این میدان قدم می‌نهند که از این جمله شرکت فولاد مبارکه مثال‌زدنی می‌باشد.

در ادامه این مراسم معنوی «مجید احسانی» مدیرعامل ستاد دیه گفت: در مراسم جشن گلریزان که در تاریخ 1393/04/23  در هتل آسمان برگزار شد مبلغ یک میلیارد و سیصد و هشتادوشش میلیون تومان جمع آوری که بابرگزاری جشن های گلریزان تاکنون مبلغ یک میلیارد و نهصد و بیست و دو میلیون تومان جمع آوری شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان اضافه کرد: سال گذشته 550 نفر زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند که 256 نفر آنها به دلیل جرائم مالی، 87 نفر مباحث مربوط به دیه و 207به دلیل مهریه و نفقه در زندان بودند.

وی اضافه کرد: در سال 92 در کل کشور 7 هزار و 500 زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند که هشت درصد این زندانیان در استان اصفهان بودند و توسط ستاد دیه آزاد شدند.

آقای احسانی با بیان اینکه سال گذشته رقم بدهی زندانیان آزاد شده 51 میلیارد تومان بود، ادامه داد: 50 درصد این مبالغ با گذشت شاکیان و برگزاری جلسه‌های صلح و سازش در داخل زندان رضایتشان حاصل شده است.

وی بااشاره به اینکه امسال 300 میلیون تومان از منابع دولتی برای آزادی زندانیان در نظرگرفته شده است، بیان کرد: امسال در ایام ولادت حضرت زهرا(س)، حضرت علی(ع) و مبعث حضرت رسول (ص) 91 زندانی از بند آزاد شده‌اند.

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان با اشاره به وجود 400 خیریه در استان اصفهان اظهار کرد:موسسات و سازمان‌های مردم نهاد در امر آزادی زندانیان مشارکت دارند و در بانک اطلاعاتی ستاد دیه استان اصفهان 800 خیر فعال برای آزادی زندانیان تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی ازخیران به صورت مقاطع سه ماهه و شش ماهه با ستاد دیه همکاری دارند، افزود: سال 92هیئت‌مدیره فولاد مبارکه اصفهان به عضویت ستاد دیه استان درآمد و در زمینه آزادی زندانیان نقش موثری داشت و هر ساله نیز مبالغی را برای این امر در جشن گلریزان درردیف بودجه‌ای خود اختصاص می‌دهد و عوامل این شرکت معتقدند که این مساعدت به نوعی بیمه‌ای برای سلامتی کارکنان است.

۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ۱۵:۲۴
تعداد کلیک: ۲,۸۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.