English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 21 زندانی غیرعمد در کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تعداد 21 محکوم مالی استان کرمان با رقم بدهی بالغ بر 27 میلیارد تومان از بند رهایی یافتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید حجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی این نهاد مردمی در کرمان اظهار کرد: صبح امروز (2 مهر ماه) در جلسه هیات امنای ستاد دیه استان اعضاء با پرداخت تسهیلات آزادی به 20 بدهکار مرد و یک بانوی محکوم به پرداخت دیه موافقت کردند.

وی افزود: رقم بدهی این 21 زندانی رقمی بالغ بر 27 میلیارد و 182 میلیون تومان است که با تلاش کمیته صلح و سازش ستاد دیه تا میزان 24 میلیارد و 955 میلیون تومان از اصل بدهی در قالب گذشت رضایتمندانه از اصل بدهی کسر شده است.

مدیرنمایندگی ستاد دیه کرمان در ادامه گفت: متاسفانه به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین افزایش قیمت سکه پرونده‌های مالی متاسفانه در حال افزایش است که در راس این پرونده‌ها بدهکاران مهریه قرار دارند.

در ادامه این جلسه یدالله موحد رئیس کل دادگستری ورئیس هیات امنای ستاد دیه استان ضمن تشریح آئین‌نامه اجرای مربوط به محکومیت‌های مالی به ارایه راهکارهای عملی در راستای اجرای  ماده 4 این آیین‌نامه پرداخت.

انتهای پیام /

 

۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۲۵
تعداد کلیک: ۹۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.