English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی یکصد بدهکار مالی به همت خیرین زنجانی

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: از آغاز سال جاری تا کنون ۱۰۰ محکوم مالی به کمک خیران در زنجان آزاد شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی گفت: در نیمه نخست سال جاری تعداد ۱۰۰ محکوم جرائم غیرعمد مالی با مبلغ بدهی بیش از ۱۸۷ میلیارد ریال از زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: در این میان ۹۶ میلیارد ریال گذشت شکات، ۳ میلیارد ریال آورده محکومین، ۵۱ میلیارد ریال قبولی اعسار و مابقی در قالب بیمه خودرو و غیره توسط ستاد دیه پرداخت شده است.

صادقی نیارکی افزود: در جشن گلریزان امسال ۲۶ میلیارد ریال کمک‌های نقدی توسط خیرین استان آنهم در شرایط کرونایی و عدم برگزاری جشن‌های گلریزان به صورت اجتماعی جمع‌آوری شده است که مبلغ قابل توجهی است.

وی تصریح کرد: این کمک‌ها نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۶۳ درصد افزایش داشته است که جا دارد از همه افراد خیر و نوع دوست تشکر و قدردانی کنم.

رئیس هیات امناء ستاد دیه استان زنجان با بیان این که مردم نوع‌دوست استان در طول سال برای کمک به آزادی زندانیان مالی پیشگام هستند، گفت: در همین راستا با کمک ۱۵۰ میلیون ریالی یک خیر در شهرستان سلطانیه، زمینه آزادی دو محکوم جرائم غیرعمد مالی از زندانی فراهم شد.

انتهای پیام /

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۵۴
تعداد کلیک: ۹۱۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.