English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی زندانیان غیرعمد مورد توجه خیران باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد موجب بقا و حفظ بنیان خانواده‌ها می‌شود که باید بیش از پیش از سوی خیران و نیکوکاران مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش ستاد دیه کشور، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در دیدار اعضای هیئت‌امنای ستاد دیه استان که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد موجب بقا و حفظ بنیان خانواده‌ها می‌شود که باید بیش از پیش از سوی خیران و نیکوکاران موردتوجه قرار بگیرد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: یکی از فضیلت‌های انسانی، احسان و نیکی کردن به هم نوع بوده و کسی که اهل بخشش باشد، درهای بهشت به روی او باز است.

وی افزود: اندیشه نوع‌دوستی و کمک به هم نوع به‌عنوان یک فرهنگ عمومی در بدنه ملت ما نهادینه شده است و می‌توان این فرهنگ را در عمق باورهای دینی مردم به ‌وضوح مشاهده کرد.

حجت‌الاسلام یعقوبی کمک به نیازمندان را صدقه و حسنه دانست و گفت: یاری‌رساندن به گرفتاران در بند و زندانیان غیر عمد که در مخمصه زندگی گرفتار آمده‌اند صدقه و حسنه بوده و خداوند متعال به واسطه کارهای نیک، سیئات فرد کمک‌کننده را محو می‌کند.

استاد حوزه علمیه خراسان‌شمالی تأکید کرد: باید سعی مسئولان بر این باشد که فرهنگ کمک کردن به نیازمندان را بیش از پیش در جامعه ترویج دهند و با فضاسازی کردن مردم را به سمت و سوی این جریان خیر سوق دهند.

وی در انتها از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های ستاد دیه استان قدردانی کرد و گفت: بی تردید دوری از آزادسازی زندانیان غیر عمد، کانون خانواده‌هایی که سرپرست آنان به دلایلی همچون بدهی دیه یا مشکلات مالی در حبس به سر می‌برند را تهدید می‌کند.

انتهای پیام /

۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۵۱
تعداد کلیک: ۱,۱۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.