English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی زندانی غیرعمد به صرف ناهار ظهر عاشورا

نیکوکار یزدی هزینه پذیرایی و طبخ ناهار ظهر عاشورا که یک نذر قدیمی بود، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

 به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، نیکوکار یزدی با حضور در ستاد دیه استان یزد و اهدای مبلغی معادل ۱۵۰ میلیون ریال، هزینه طبخ ناهار ظهر عاشورای حسینی را امسال برای حفظ حداکثری پروتکل‌های بهداشتی صرف آزادی پدر دربندی کرد به به دلیل عدم توانایی در پرداخت مبلغ مقروضه روانه حبس شده بود.

این نیکوکار 42 ساله که تمایل داشت نام و تصویرش فاش نشود، هدف از این اقدام خداپسندانه را ترویج فرهنگ حسینی و کمک به آزادی زندانیانی اعلام نمود که به دلایل ناتوانی مالی در روزهای سوگواری سالار شهیدان امکان شرکت در هیات مذهبی را ندارند.

گفتنی است، طرح «هر هیئت آزادی یک زندانی» پویشی مردمی است که به همت ستاد دیه استان و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و خانه صلح و اندیشه این شهر در سطح استان برگزار می‌شود و عواید آن قرار است صرف بدهکاران عائله‌مندی شود که نه با سوء نیت مجرمانه بلکه بر حسب نواسانات بازار اقتصادی گرفتار زندان شده‌اند.

انتهای پیام /

۵ شهریور ۱۳۹۹ ۰۸:۵۲
تعداد کلیک: ۱,۰۲۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 5.0  (1 رای)
  • A
  • ۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۶:۳۰
  • 5
  • 0
    0

سلام برادر من هم به خاطر اختلاف حساب زندانی شده قسمتون میدم به امروز که تاسوعاس به خاطر دستتی بریده ی حضرت ابوالفضل اگه کسی میتونه گره از کارمون باز کنه به من بگه،ساکن تهران هستیم


امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.