English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدن معجزه زیاد هم سخت نیست

کمک 50 میلیون تومانی بانوی خیر کرمانی زمینه آزادی 3 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان را فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، بانوی نیکوکار کرمانی با مراجعه به ستاد دیه استان و اهدای مبلغی معادل 50 تومانی خود زمینه آزادی 2 بدهکار مالی و یک محکوم به پرداخت دیه ناشی از حوادث کارگاهی را فراهم نمود.

وی در تشریح این اقدام خداپسندانه خود در قالب متنی اظهار داشته است: «دیدن معجره زیاد سخت نیست. به گمان من و همسرم فقط خود افراد باعث می‌شوند معجزه از باور انسان‌ها خارج شود. زیرا برای خداوند تمام بندگانش عزیز هستند. چه فقیر وچه ثروتمند.

سال‌ها پیش با توجه به مشکلات خانوادگی و بیکاری همسرم تصمیم به مهاجرت به جزیره کیش گرفتیم که پس از عملی شدن این تصمیم همسرم در یک بنگاه املاک مشغول به فعالیت شد و از این املاکی در ازای اجاره یک منزل مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت می‌کرد.

خودمان هم برای اجاره‌بهای خانه هم هرچند سختی زیاد دیدیم اما با قرض از دوستان مبلغی را جفت و جور کردیم و به عنوان پیش پرداخت به صاحبخانه پرداخت نمودیم.

دو سال زندگی خوبی را در این جزیره داشتیم اما پس از مدت2 سال باید منزل را تخلیه می‌کردیم و مشکل بزرگ ما برای این کار تامین پول پیش خانه بود.

همسرم در شرایط سختی و به اجبار این پول را در نهایت از صاحب کار خود قرض کرد و در ازای آن برگه چکی به عنوان ضمانت تحویل داد که متاسفانه بعد از چند ماه در اقدام عجیبی این فرد هرچه را که ما به صورت قسطی به او پرداخت کرده بودیم را به عنوان سود پول برداشت و در نهایت چک‌های همسرم را برای مطالبه اصل وجه به اجرا گذاشت.

اتفاقی که به دلیل عدم پرداخت همسرم روانه زندان بندر لنگه شد. در غیاب او وضعیت به نحوی بود که حتی پول خرید نان خالی را نداشتم، اما در این شرایط غیرقابل وصف برای من و خانواده‌ام به لطف خداوند و توکل به آن که حقیقتا باور قلبی بدان معجزه می‌کند، مطلع شدیم با مراجعه یکی از خیرین سادات به زندان محل حبس همسرم که در زمینه ساخت ساز پروژه‌های بزرگ در جزیره کیش فعالیت داشت بدهی همسرم توسط ایشان کامل پرداخت گردیده و در روزی که مزین به عید ولایت بود از بند رهایی یافته است.

به پاس از این لطف الهی و به یادبود از این اقدام خداپسندانه در شرایطی که از روزهای سخت خودمان فاصله گرفته‌ایم بر آن شدیم تا به اتفاق همسرم گره از کار کسی بگشاییم. گره از کار کسی یا کسانی که تا چند وقت پیش خودمان به حالشان دچار بودیم».

انتهای پیام /


۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۳۹
تعداد کلیک: ۹۳۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.