English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جشن‌های گلریزان استان اردبیل رشد چشمگیری داشته‌اند

معاون رئیس کل دادگستری اردبیل با تقدیر از حمایت‌های معنوی و مادی نیکوکاران این استان گفت: برگزاری جشن‌های گلریزان در اردبیل نسبت به سال‌های قبل از لحاظ کمی و کیفی رشد چشمگیری داشته است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در جلسه اخیر هیات مدیره ستاددیه شعبه استان اردبیل با حضور بازرسان ستاددیه کشور در دفتر رییس کل دادگستری استان برگزار گردید، «اسکندرزاده» رییس هیات مدیره ستاددیه شعبه استان اردبیل با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد مردمی گفت: در سال‌های اخیر با مدیریت منسجم به وجود آمده و با کمک اداره کل زندانهای استان توانسته‌ایم جشن‌های گلریزان بسیار خوبی را در اکثریت شهرستان‌های استان برگزار کنیم.

وی با بیان استقبال بالای خیرین استانی از این برنامه‌های معنوی اظهار داشت: از لحاظ کمی و هم به جهت کیفیت برگزاری جشن‌های گلریزان ما در سال جاری نسبت به دوره‌های گذشته  تغییر چشمگیری داشت و کمک‌های مردم خیر و حسینی استان اردبیل بسیار قابل توجه بود.

اسکندرزاده افزود: با توجه به ظرفیت موجود در سال جاری توفیق داشتیم جشن‌های گلریزانی را نیز در سطح خود زندانهای استان داشته باشیم و هر چند مبالغ کمی از این طریق جمع آوری کرده‌ایم اما با همین مبالغ نیز امر آزادی بسیاری از مددجویان تحت حمایت این نهاد مردمی تسهیل گردید.

وی با بیان اینکه در سال جاری تنها در ماه مبارک رمضان برگزار کننده 12 جشن گلریزان در سطح استان بودیم، گفت: از همین طریق یعنی از محل کمک‌های مردمی همین جشن‌های گلریزان تعداد ۱۵۵نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با مبلغی بالغ بر  ۵۴,۸۵۲,۹۵۳,۳۵۸ ریال از  زندانهای استان آزاد شدند.

در ادامه رییس کل دادگستری اردبیل در سخنانی اظهار داشت:  با توجه به اینکه معاون قضایی دادگستری، رییس هیات مدیره ستاددیه استان نیز می‌باشد و اشرافیت کامل به عملکرد ستاددیه دارد لازم است با همت تمامی مسئولین استانی و کشوری این ستاد مردم نهاد را بیش از پیش یاری نماییم و تلاش کنیم تا اعتبارات لازم به موقع جذب این ستاد گردد تا بالطبع زندانیان جرائم غیرعمد بیشتری در اسرع وقت از زندانهای استان آزاد شوند .

قاصدی افزود: عملکرد ستاددیه استان تاکنون خوب بوده و ازتلاش بی وقفه وخستگی ناپذیر مدیر عامل و اعضای ستاددیه که بدون هیچگونه چشم داشتی مادی بطور شبانه روزی در این ستاد فعالیت  دارند، تشکر می‌کنم .

 

۲۶ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۲۲
تعداد کلیک: ۲,۴۳۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.