English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تقدیر عضو هیئت رئیسه مجلس از اقدامات حبس‌زدای ستاد دیه

متفکرآزاد در بازدید از ستاد دیه آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که برازنده جامعه ایرانی و اسلامی نیست که شهروندانش به دلایل غیرعمد در زندان باشند از اقدامات حبس‌زداء ستاد دیه در این زمینه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، روح‌الله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در دیدار با کارکنان این نهاد حمایتی در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: رفتار تمدنی ما ایرانی‌ها نشان داده است که در هیچ برهه‌ای نسبت به همنوعان خود بی‌تفاوت نبوده‌ایم و فعالیت‌های ستاد دیه و همچنین مشارکت‌ بالای نیکوکاران در رایتای حمایت از بدهکاران غیربزهکار موید این حقیقت است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در خانه ملت در راستای آزادی محبوسان نیازمند و به طور ویژه پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها از هیچ حمایتی دریغ نداشته و با جدیت اهتمام دارند تا این وضعیت اقتصادی موجود، مردم بیش از پیش دچار چالش‌ها و مشکلات معیشتی نشوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز با تاکید بر این‌که فضای کسب و کار، معیشت، عدم ثبات اقتصادی و تورم تولید کننده بدهکار و ورشکسته است، افزود: وظیفه دولت حل این مشکل و وظیفه مجلس کمک به دولت در این راستا است.

وی، ارائه بسته «اقتصاد مردمی» توسط رئیس مجلس را یکی از راهکارهای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کرد و گفت: این بسته با توجه به پشتوانه کارشناسی و فکری که دارد، می‌تواند بخشی زیادی از مشکلات را مرتفع سازد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، تشخیص اولویت‌ها در مجلس یازدهم را دقیق و درست دانست و افزود: از ابتدای فعالیت این مجلس، ۱۴ طرح اول مجلس، طرح‌های اقتصادی و معیشتی بوده و این نشان می‌دهد که مجلس اولویت‌ها را درست تشخیص داده و به سمت اصلاح و ارائه راهکار می‌رود، نه مچ‌گیری از دولت و اجیانا مقابله با آن.

انتهای پیام /

۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶
تعداد کلیک: ۹۲۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • علی
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۴۶
  • 0
  • 0
    0

شما نمایندگان راحت طلب چه خبر از درد محکومان مهریه دارید. فقط بلدید تقدیر کنید. قیمت سکه شده 12 میلیون اونوقت آقایون به فکر افزایش سهمیه بنزین در مجلس هستند. شما نمی دانید چه بر سر یک عده جوون میاورید.


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.