English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 269 زندانی غیرعمد گیلانی با بدهی 144 میلیارد ریالی

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با همت نیکوکاران این استان تعداد 269 زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت بدهی 144 میلیارد ریالی از زندان آزاد شده‌اند. به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در جمع خبرنگاران ضمن تشریح اقدامات و اعلام برنامه‌های آتی این نهاد مردمی در فصل آخر سال گفت: در 8 ماه سال جاری 269 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد مهریه، نفقه، مالی، تصادفات و حوادث کارگاهی با حمایت ستاددیه کشور و با همت خیرین خداجو از زندان آزاد و به آغوش گرم خانوادهایشان باز گشتند.

مدیرعامل ستاددیه در ادامه گفت: از مجموع 269 نفر تعداد 76 پرونده مربوط به حوادث تصادفات رانندگی، 4 پرونده مربوط به قتل شبه عمد، 148 مورد مربوط به پرونده های مالی، 40پرونده مربوط به مهریه و نفقه و مابقی نیز از سایر جرائم غیرعمد بودند.

کامران‌زاده افزود: میزان کل محکومیت این 269 نفر مبلغی بالغ بر 144 میلیارد ریال بود که از این مبلغ، 5 میلیارد ریال آورده خود  زندانیان بود.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب شاکیان، طلبکاران و اولیاء‌دم در روند آزادسازی این مددجویان نیازمند ادامه داد: مبلغ 77 میلیارد ریال نیز از طریق گذشت رضایتمندانه شکات خصوص این پرونده‌ها تامین گردیده است.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان گیلان گفت: از محل صندوق تامین نیز مبلغ 19 میلیارد ریال و همچنین از محل اعتبارات ستاد دیه اعم از وام قرض الحسنه و کمک‌های بلا عوض مبلغ 34 میلیارد ریال برای آزادی این تعداد زندانی تامین گردید.  

۲۶ آذر ۱۳۹۳ ۰۹:۳۸
تعداد کلیک: ۲,۲۶۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.