English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هزینه ازدواج زوج قمی صرف آزادی زندانیان غیرعمد شد

زوج قمی با گذشتن از رسوم دیرینه ما ایرانیان در آیین ازدواج با حضور در ستاد دیه استان قم تمامی مبالغ مربوط به شب عروسی را صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، رضا مرادی‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: این عروس و داماد با اهدای مبلغی معادل 30 میلیون تومان زمینه آزادی دو مرد عائله‌مندی را فراهم کردند که به صرف ناتوانی در پرداخت بدهی روانه حبس شده و به طور میانگین مدتی نزدیک به 3 ماه در بند حضور داشتند.

وی افزود: مجموع بدهی زندانیان مورد حمایت رقمی بالغ بر 70 میلیون تومان بود که در فرآیند صلح و سازش شکات خصوصی با گذشت تقریبا نیمی از بدهی این رقم را به حداقل ممکن کاهش دادند و بعد از تکمیل مراحل اداری تا پیش از عید غدیر خم از بند حبس رهایی خواهند یافت.

مدیر نمایندگی ستاد دیه با تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی خیرین در راستای حبس‌زدایی گفت: هم‌اکنون تعداد 51 زندانی غیرعمد در سطح زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند که امید است به برکت اعیاد و مراسم مذهبی پیش‌رو جمع قابل توجهی از این محکومان غیرعمد در قالب نذرات مربوط به عید غدیر و مراسم مرتبط با ماه محرم از بند رهایی یابند.

انتهای پیام /

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱
تعداد کلیک: ۹۹۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.