English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تفاهم‌نامه ستاددیه و بانک قرض‌الحسنه رسالت

به‌منظور ارائه تسهیلات بیشتر به زندانیان غیرعمد طی جلسه‌ای با حضور مدیرعامل ستاددیه شعبه استان کرمان و مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه رسالت تفاهم‌نامه فی‌مابین منعقد گردید.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور «سید حجت‌الله موسوی» مدیر عامل ستاد دیه استان در این خصوص گفت: این تفاهم‌نامه با هدف مشارکت بیشتر خیرین و نیکوکاران استان در جهت آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد و باطبع ارائه تسهیلات بیشتر به مددجویان تحت حمایت این نهاد مردمی منعقد و امید است با معرفی بخشی از پرونده‌های مفتوحه در این ستاد مشکلات بسیاری از خانواده‌های نیازمند و چشم انتظار حل و فصل شود.

موسوی در مورد جزئیات این همکاری مشترک اظهار داشت: این تفاهم‌نامه به مدت یک سال ما بین ستاد دیه استان و بانک رسالت به امضاء طرفین رسیده و به دنبال آن، بانک رسالت متعهد گردیده جمعاً مبلغ 5/000/000/000 ریال را به خیرین و نیکوکاران بصورت قرض الحسنه تا سقف مبلغ 10/000/000 ریال  بپردازد.

وی در خصوص نحوه بازپرداخت این وام‌های قرض الحسنه گفت: این تسهیلات با اقساط 10 ماهه برای هر نفر در نظر گرفته شده و باید این نکته را هم اضافه کنم که این وام‌ها بدون سود و کارمزد بوده و  طبق بتوافق به عمل آمده تنها با ارائه یک معرفی‌نامه از سوی ستاددیه استان قابل پرداخت خواهد بود .

شایان ذکر است پس از ارائه مدارک وام توسط معرفی شدگان به بانک رسالت مبلغ تسهیلات به حساب ستاد دیه استان واریز می گردد.

۲۶ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۲۲
تعداد کلیک: ۲,۶۲۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.