English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

خلوت‌شدن‌زندان‌ها در شلوغی‌دادگاه‌ها/ آمارزندانیان منهای 2574نفر

با همکاری مشترک سازمان زندان‌ها و بنیاد مستضعفان تفاهم نامه‌ای امضا، که بر مبنای آن ۲۵۷۴ زندانی جرایم غیر عمد تحت حمایت ستاد دیه از زندان آزاد می‌شوند.

همزمان با شلوغی دادگاه‌های برخورد با دانه درشت‌ها و مفسدین، در ادامه اجرایی شدن سیاست‌ها و دستورالعمل‌های رییس قوه قضاییه برای کاهش جمعیت کیفری به خصوص از میان زندانیان جرایم غیر عمد و پس از تصمیمات به موقع عدلیه در اعطای مرخصی به بیش از ۱۱۴ هزار زندانی در موج اول همه گیری بیماری کرونا، صبح امروز با همکاری مشترک سازمان زندان‌ها و بنیاد مستضعفان تفاهم نامه‌ای امضا شد که بر مبنای آن ۲۵۷۴ زندانی جرایم غیر عمد و جرایم مالی از زندان آزاد می‌شوند.

حالا در این شرایط سخت معیشتی و کرونایی بخشی از دغدغه‌های ۲۵۷۴ خانواده ایرانی کاهش و امید به عبور از مشکلات در آنان تقویت می‌شود.

با امضای این تفاهم نامه، تعداد ۲۵۷۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد که برای آزادی، نیازمند مساعدت و کمک مالی به میزان کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال بودند که با مساعدت بنیاد مستضعفان آزاد می‌شوند و به کانون خانواده و جامعه بازمی‌گردند.

گفتنی است، به موجب تفاهم نامه مذکور، بنیاد مستضعفان بدهی تعداد ۲۵۷۴ نفر زندانی که دارای بدهی کمتر از ۵۰۰ مییلون ریال بودند را به مبلغ کل ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت کرد.

انتهای پیام /

۲۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸
تعداد کلیک: ۹۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (2 رای)
  • ناشناس
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ۲۰:۰۲
  • 0
  • 0
    0

خداوند خیرتان بدهد

  • علی محمدی
  • ۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۳۴
  • 0
  • 0
    0

چرامسیولین به ازدواج به چشم تجارت وبیزنس نگاه میکنند وبهترین راه حل برای این عفونت که دامنگیر قربانیان مهریه شده اینه که درصورت عدم توانایی مرد برای پرداخت,زن بتواند خودش طلاق بگیرد .اگر سازش ندارند جداشوند نه اینکه مردقربانی مهریه شود واگرنتوانست پرداخت
کند زندانی شود و ازطرف دیگرزن خانه را ترک وهیچ اجباری هم به تمکین نداشته باشد و با اقساط مهریه زندگی مجردی خودش را براحتی ادامه دهدوبا حمایت قانون مشغول به فساد و با ابروی شوهرش بازی کند. همچنین باحمایت قانون به خانه شوهرش هم بر نگردد


امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.