English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی پیرمرد یزدی با کمک مرکز نیکوکاری شهدای مقاومت

مرکز نیکوکاری شهدای مقاومت یزد با اهدای مبلغی بالغ بر هفت میلیون تومان زمینه آزادی یک نفر از محبوسان کهنسال این استان را فراهم نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آیینی با حضور با حضور خادمین حرم رضوی، محمد صالح جوکار نماینده مردم شهرستان یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و محمد شجاعان مدیر کل کمیته امداد امام (ره) کمک اعضای مرکز نیکوکاری شهدای مقاومت صرف آزادی مرد 76 ساله‌ای شد که به دلیل ناتوانی در پرداخت اقساط مربوط به وام کالا گرفتار بند شده بود.

در این مراسم نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت : کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در اصل مساعدت در راستای حفظ سلامت اجتماعی است زیرا به گواه تحقیقات و اظهارات اعضای ستاد دیه نبود سرپرست خانواده ولو در مدتی کوتاه باعث خسارات بزرگی به خانواده و جامعه می‌شود که بسیاری از آن‌ها غیرقابل جبران است.

محمد صالح جوکار با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط جوانان و اهالی محله امام شهر یزد افزود: مساجد همواره در تاریخ کشورمان در شمار مهمترین پایگاه‌های فعال در حوزه حل مشکلات مردم شناخته می‌شوند که به تاسی از همین فرهنگ اسلامی امروز شاهدیم جمعی از جوانان و اهالی مسجد چهارده معصوم امام شهر همت کرده و زمینه آزادی مردی را فراهم نموده‌اند که صرفا بر حسب نداری در بند بسرمی‌برد.

گفتنی است در پایان این برنامه خدام آستان قدس رضوی به مدیحه سرایی اهلبیت علیهم‌السلام پرداختند.

1

1

1

انتهای پیام /

۱۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۲
تعداد کلیک: ۱,۰۹۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.