English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک ۲ میلیارد ریالی خیران در گلریزان زورخانه‌ای

به همت ورزشکاران یزدی با جمع‌آوری مبلغی معادل 2 میلیارد ریال در گود زورخانه زمینه آزادی 8 بدهکار مالی فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، رضا ذولفعلی‌نژاد در آئین گلریزان گلخانه‌ای که به مناسبت ولادت امام رضا علیه‌السلام به میزبانی زورخانه علی ابن‌ابیطالب علیه‌السلام برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته با همت خیرین استانی موفق به آزادی ۲۶۰ محکوم مالی در بند شدیم که این تعداد آزادی نسبت به سال ۹۷ از رشد ۴۳ درصدی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های گلریزان به صورت مجازی در سال جاری و در ایام ماه مبارک رمضان افزود: در سال جاری با وجود وضعیت اجتماعی که به دلیل شیوع کرونا وجود داشت، ۲۳ میلیارد ریال از نیکوکاران استان جذب شد و از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به آزادی ۵۹ زندانی جرایم غیرعمد شده‌ایم.

ذولفعلی‌نژاد ادامه داد: واژه گلریزان از فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای نشأت گرفته و از روزگاران قدیم پهلوانان، مرشد و میانداران این رشته آئینی و مذهبی برای کمک به نیازمندان آبرومند و حل مشکلات افراد نیازمند شهر به برگزاری گلریزان اقدام می‌کردند که به کوشش ستاد دیه استان و با همکاری هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان یزد این گلریزان با هدف احیای این فرهنگ قدیمی و باستانی برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های استان یزد یادآور شد: در این مراسم یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری شد.

در این مراسم ورزشکاران به اجرای ورزش زورخانه ای پرداختند و گلریزان به شیوه زورخانه‌ای با میانداری رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی انجام شد.

1

1

انتهای پیام /

۱۴ تیر ۱۳۹۹ ۰۸:۰۸
تعداد کلیک: ۱,۰۳۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.