English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 12 زندانی غیرعمد شیرازی در روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ

مدیر ستاد دیه در استان فارس گفت: به مناسبت روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه‌السلام زمینه آزادی ۱۲ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی ستاد دیه کشور، به مناسبت دهه کرامت و رسمی دیرینه، پرچم بارگاه امام هشتم توسط خدام آن امام رئوف در زندان مرکزی شیراز عطری از معنویت را تجلی کرد و زمینه آزادی ۱۲ زندانی از زندان‌های فارس فراهم گردید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه فارس در این مراسم معنوی طی سخنانی گفت: بدهی این افراد مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که با تلاش‌های صورت گرفته توسط شوراهای صلح و سازش تا میزان ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در قالب گذشت رضایتمندانه از اصل بدهی کسر گردید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه فارس اظهار کرد: با توجه به ساختار مردمی بودن ستاد دیه و لزوم تأمین منابع مالی برای فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، جشن گلریزان با حضور خیرین مصادف با میلاد امام رضا (ع) و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

گفتنی است این برنامه به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا و جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه بندهای زندان عادل آباد از شبکه سیمای عادل آباد به طور کامل پخش شد.

امنتهای پیام /

۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۴
تعداد کلیک: ۱,۰۱۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.