English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سمنان تنها 30 زندانی غیرعمد دارد

مدیر نمایندگی ستاد دیه سمنان از حبس تنها 30 زندانی محکوم به چرایم غیرعمد در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید هادی نقیبی با تقدیر از همیاری شخصیت‌های حقیقی و حقوقی شهرستان‌های سمنان در راستای حبس‌زدایی از زندان‌ها اظهار کرد: طبق آخرین آمار اعلامی زندان‌های سطح استان میزبان کمترین تعداد زندانی واجد شرایط به جهت ارتکاب محکومیت‌های ناشی از جرایم غیرعمد هستند.

وی با تشریح وضعیت این محکومان گفت: البته در بین زندانیان سمنانی هستند افرادی که با عناوین عمد روانه زندان شده و در ادامه به دلیل طرح شکایت همسران‌شان بابت مطالبه مهریه یا با پیگیری‌های قضایی با مطالبه شکاتی خصوصی محکومیت‌هایی از نوع بدهای‌های غیرکلاهبرداری نیز در تعدد جرایم آن‌ها لحاظ شده است اما در مجموع ما تنها 30 زندانی غیرعمد داریم که به صورت تک قرار در بند بسرمی‌برند. افراد اغلب نیازمندی که بدهکارند و ابدا در پرونده خود سابقه‌کیفری ندارند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان افزود: در این فهرست 5 نفر از زندانیان را زنان و مابقی را آقایانی شامل می‌شوند که بیشتر به دلیل صدور چک بانکی یا ضمانت به واسطه این اوراق تجاری گرفتار بند شده و تا عدم تامین دیون به جهت ماهیت خصوصی این شکایت‌ها تا روز مبادا در حبس خواهند بود.

انتهای پیام /

۳ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۰۰
تعداد کلیک: ۱,۱۰۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.