English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی زرگر یزدی به همت خادمان آستان امامزاده سید جعفر (ع)

به مناسبت شهادت رییس مکتب جعفری خادمان آستان امامزاده سید جعفر محمد (ع) زمینه آزادی زرگر یزدی که به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی گرفتار بند شده بود، فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، با همکاری اداره اوقاف استان یزد و مشارکت خادمان آستان امامزاده سید جعفر محمد از نوادگان منسوب به امام صادق علیه‌السلام زمینه آزادی مرد عائله‌مندی فراهم گردید که به دلیل تهیه لوازم شغل زرگری بدهکار و در ادامه با طرح شکایت طلبکار خصوصی از بهمن ماه سال گذشته گرفتار بند شده بود.

در راستای آزادی این زندانی نیازمند معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان، مدیر اداره اوقاف شهرستان یزد و مدیر امامزاده سید جعفر محمد (ع) با حضور در محل ستاد دیه استان مانده بدهی این فرد زندانی را تامین نمودند.

تولیت این آستان مقدس هدف از این اقدام انساندوستانه را اقدامی حسنه در سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام مطرح نمودند که در سال‌های قبل صرف انجام آیین‌ها مذهبی می‌شد و به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال تدبیر گردید تا رفع حاجت نیازمندی را برآورده نماید.

گفتنی است بدهی این محکوم مالی مبلغی بالغ بر 20 میلیون تومان بود که با تلاش کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد مبلغی معادل 5 میلیون تومان از محکومٌ‌به در قالب گذشت رضایتمندانه کسر و به ثلث بدهی تبدیل شده بود.

1

انتهای پیام /

۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹
تعداد کلیک: ۱,۰۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.