English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک استانداری خراسان شمالی برای آزادی زندانیان غیرعمد

استاندار خراسان شمالی در بازدید از زندان بجنورد به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری استان مبلغ دویست میلیون ریال را برای این امر اختصاص داد.

  

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان خراسان شمالی، «سید علی‌اکبر پرویزی» استاندار خراسان‌شمالی در بازدید از زندان مرکزی بجنورد در جمع مددجویان این زندان از تأثیرات منفی حبس بر خانواده و اجتماع سخن گفت واظهار داشت: از اینکه می‌بینیم تعدادی از همشهریان ما به جهت عدم رعایت قوانین و صرفا یک لحظه غفلت در حبس هستند  سخت در رنجیم.

در جریان بازدید استاندار که با همراهی رئیس کل دادگستری استان، مدیرکل زندانها و دادستان بجنورد انجام گرفت پرویزی، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف زندان از جمله مراکز مشاوره و روان درمانی، بهداری، کلینیک مثلثی، دارالقرآن و.... در جمع مددجویان حاضر و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

وی با اشاره به تأثیرات منفی حبس بر خانواده وجامعه، از مددجویان خواست تا نهایت استفاده را از امکانات موجود در زندان ببرند و با شخصیت بازسازی شده زمینه حضوری متفاوت نسبت به گذشته را در جامعه فراهم کنند.

استاندار خراسان شمالی اقدامات اصلاحی وتربیتی در حال انجام در زندان بجنورد را مطلوب ارزیابی نمود و انجام فعالیت‌های قرآنی وفرهنگی در حال انجام را قابل تقدیر دانست.

در حاشیه این بازدید حجت‌الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان در سخنانی از کاهش جمعیت کیفری زندانها به عنوان یک سیاست راهبردی قوه قضائیه نام برد و اجرایی شدن مطلوب این سیاست را در گرو همکاری دستگاههای اجرایی با دستگاه قضا دانست.

محمد علی بلوکی مدیر کل زندانهای استان نیز ضمن ارائه گزارشی مبسوط از وضعیت زندانهای استان از اهتمام مجموعه زندانها در راستای کاهش جمعیت کیفری وکمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد وهمچنین کمک به خانواده زندانیان خبر داد.

رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان با اشاره به اقدامات ستاد دیه در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از کمک های استانداری ودستگاههای اجرایی در جشن های گلریزان تشکر نمود.

در پایان این بازدید 2 ساعته استاندار خراسان شمالی از قول مساعدت دویست میلیون ریالی استانداری به ستاد دیه در راستای کمک به آزادی تعدادی از مددجویان جرائم غیر عمد خبر داد.

۲۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۲۳
تعداد کلیک: ۲,۵۸۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.