English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 50 میلیونی تولیت آستان قدس رضوی به ستاد دیه

به دنبال دعوت ستاد دیه خراسان رضوی از مسئولین استانی برای مشارکت در آزادی زندانیان غیرعمد، حجت‌الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی مبلغی معادل 50 میلیون تومان برای این امر اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جواد غفاریان طوسی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در ماه مبارک رمضان با وجود تعطیلی موقت حرم مطهر، فعالیت خادمان تعطیلی نداشت و آستان قدس رضوی امسال محور فعالیت‌هایش را کمک به مستمندان و بندگان گرفتار اختصاص داده بود که در این مسیر دربندان دردمند نیز بی‌بهره نبودند.

وی ضمن قدردانی از کمک حمایت‌های تولیت معزز آستان قدس رضوی، افزود: افزون بر واریز مبالغ نقدی خادمان آن صحن در کارهای اجرایی نیز همواره همیار این نهاد حمایتی بوده و هستند. برای نمونه در مناسبت‌های معتددی چون دهه کرامت فعالان منسوب به آن بارگاه نورانی ضمن انجام اقدامات انساندوستانه‌ای چون اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات و برگزاری جشن‌های گلریزان آزادی موسوم به «ضامن آهو»، با حضور در زندان‌های استان گره‌گشای بسیاری از زندانیان نیازمندی هستند که به علت نبود پشتوانه مادی و معنوی گرفتار حبس شده‌اند.

انتهای پیام /

۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ۰۷:۵۰
تعداد کلیک: ۹۴۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.