English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 100 میلیون تومانی نماینده ولی‌فقیه به ستاد دیه خراسان‌رضوی

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام جمعه مشهد با اهدای مبلغی معادل 100 میلیون تومان زمینه آزادی 12 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جواد غفاریان طوسی با اعلام این خبر گفت: در پی دعوت ستاد دیه خراسان رضوی از شخصیت‌ها و مسئولین استانی در راستای مشارکت در امر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده معزز ولی فقیه در استان زمینه آزادی 9 بدهکار مالی و 1 محکوم به پرداخت دیه ناشی از حوادث رانندگی را فراهم نمودند.

وی با اشاره به آمار محکومان غیرعمد این استان افزود: در حال حاضر تعداد 453 زندانی غیرعمد با میانگین بدهی بالغ بر 25 میلون تومان در سطح زندان‌های خراسان رضوی تحمل حبس می‌کنند که از این تعداد 11 نفر خانم و الباقی را آقایان اغلب عائله‌مندی تشکیل می‌دهند که صرفا بر حسب نداری روانه زندان شده‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: این نهاد حمایتی که به برکت کمک‌های غیردولتی بنا نهاده شده و بر حسب کمک‌های نقدی خیرین مدیریت می‌شود این روزها به دلیل افزایش نرخ دیه تا میزان 330 میلیون تومان و همچنین افزایش نرخ تورم و به تبع آن گسترش دامنه مشکلات معیشتی بیش از هر موعدی نیازمند همیاری و مساعدت خیرین است. بر حسب وظیفه از سایر مسئولین گران‌قدر استان نیز تقاضا داریم به تأسی از اقدام هر ساله رهبر معظم انقلاب ستاد دیه را در رسالت آزادی بدهکاران غیربزهکار تنها نگذارند.

انتهای پیام /

۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷
تعداد کلیک: ۹۱۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.