English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 200 میلیون تومانی بانک ملی به آزادی زندانیان غیرعمد

بانک ملی ایران به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مبلغی بالغ بر 200 میلیون تومان به صورت کمک بلاعوض در اختیار ستاد دیه قرار داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، رئیس صندوق پس انداز ملی ایران با حضور در محل این نهاد حمایتی ضمن اهدای برگه چک این مبلغ از همکاری مساعد شعب بانکی سراسر کشور در راستای اهدای وام‎های بدون سود در مسیر حبس‌زدایی خبر داد.

در دیدار سید اسدالله جولایی و محمود خادمیان رئیس صندوق پس انداز ملی ایران بر تسهیل شرایط دریافت وام از سوی مددجویان معرفی شده از جانب ستاد دیه تاکید و قول همکاری در راستای کاهش حداکثری موانع اداری در ارایه تضامین بانکی ارایه شد.

مدیرعامل ستاد دیه کشور در این جلسه در سخنانی اظهار کرد: از بدو تاسیس این مجموعه تا کنون بیش از ۱۴۰ هزار محکوم مالی و متعهد به پرداخت دیه از بند زندان رهایی یافته‌اند که در این راستا طی سه سال گذشته تعداد 1207 مددجوی نیازمند از محل منابع قرض الحسنه بانک ملی مورد مساعدت قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به مبلغ ۶۳۵ میلیارد ریالی این زندانیان آزاد شده گفت: این تسهیلات غیر از مبالغ اهدایی این بانک در جشن‌های گلریزان ستاد دیه کشور است که هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان به منظور آزادی بدهکاران مالی (غیرعمد) پرداخت شده و می‌شود.

انتهای پیام /

۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۵۲
تعداد کلیک: ۲,۸۵۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 1.7  (6 رای)
  • فریبرزابراهیمی
  • ۳ مرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۳۱
  • 5
  • 0
    0

ایا به قتل شبه عمدی تعلق میگیرد

  • م.ع
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷
  • 0
  • 0
    0

بنام خدا باعرض سلام وادب بنده در سال ۹۳ ورشکست شدم و ۴ فرزند خردسال و محصل و همسر خانه دار دارم که الان ۷ ساله برای بدهی ۵۸۰ تومنی سال ۹۳ محبوس و بازداشتم که آن بدهی با شاخص جدید بانک مرکزی تبدیل به ۲ میلیارد تومن شده اما خوشبختانه شکات در ستاد دیه حاضر
شدند و با مبلغ ۴۰۰ میلیونی ستاد دیه کشور توافق نامه رو امضاء کرده و تغییرات شاخص و تاخیر و تادیه چشم پوشی و گذشت کرده ولی دریغ از وعده ستاد دیه! آیا من بعنوان یه ایرانی یکبار حق استفاده از حمایت ستاد دیه را ندارم آیا من باید در زندان بمیرم؟


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.