English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازنشستگی در زندان

اعتماد بیش از حد پدر و اصرارهای نابجای فرزند دوران شیرین بازنشستگی پدر را به روزگار تلخی برای وی تبدیل نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اردیبهشت سال ۱۳۹۵ «محمدتقی - الف» رفوگر سالخورده‌اس که در ایام گذران دوران بازنشستگی به سر می‌برد به بهانه پرداخت اجاره بها، چند فقره چک سفید امضاء به فرزندش می‌دهد.

اتفاقی که به دنبال آن فرزند ناخلف به دلایل مشکلاتی شخصی و عدم توفیق در کسب و کاری که داشت همه این اوراق بانکی را در بازار خرج و به دلیل عدم تامین مبالغ در سررسید مقرر  پدر او با کوهی از بدهی رهسپار بند می‌شود.

طبق تحقیقات به عمل آمده از سوی گروه تحقیق ستاد دیه یزد با فرا رسیدن تاریخ چک‌ها علی‌رغم مهلتی که شاکی به مددجو داده بود اما این پدر نمی‌تواند مبلغ مذکور را پرداخت و بر حسب همین از تاریخ 6 تیر ماه 1398 با طرح شکایت طلبکار خصوصی جلب و به زندان مرکزی استان منتقل می‌شود.

کل بدهی این پدر مبلغی معادل ۲۲۰ میلیون تومان بود، که در فرآیند رسیدگی به پرونده کمیته صلح و سازش ستاد دیه تا میزان ۷۰ میلیون تومان در قالب گذشت رضایتمندانه از بدهی کسر می‌کند اما متاسفانه بابت الباقی محکوم‌به فرد یاد شده همچنان در حبس بسرمی‌برد.

نیکوکارانی که تمایل به آزادی این زندانی دارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌ نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره‌های ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک، ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه یا شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱ واریز نمایند.

 روابط عمومی ستاد دیه استان یزد  با تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰  پاسخگوی سولات شما خیرین در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام /

۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۵۵
تعداد کلیک: ۹۶۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.