English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

زنان زندانی در اولویت آزادی هستند

معاون حقوقی رییس جمهوری با اشاره به لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت گفت: بر حسب تاکیدات این لایحه‌ 77 ماده‌ای آزادی زنان جرایم غیرعمد در اولویت قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، لعیا جنیدی با توجه به وقوع شماری از خشونت علیه زنان و ضرورت قانون جامع برای پیشگیری از این پدیده‌ها از هیات دولت درخواست کرد تا بررسی لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت که چندی پیش با تغییراتی از سوی قوه قضاییه به دولت ارسال شده بود، خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گیرد.

لایحه‌ای که در آن صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت در مواردی چون ممنوع بودن ازدواج مبادله‌ای و خون بس، برابر بودن دیه بانوان سرپرست خانوار با مردان، ممنوعیت تهدید و اجبار زن به انجام اعمال مغایر با شان و در اولویت قرار گرفتن بانوان زندانی جرایم غیرعمد برای آزادی تاکید دارد.

انتهای پیام /

۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۲۴
تعداد کلیک: ۱,۰۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • هیمن
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۵۷
  • 0
  • 0
    0

چرا اینقدر تبعیض وجود دارد چرا اصل مرد بودن تو این مملکت جرم و محکوم هستش؟!! چرا اینقدر قوانین مرد ستیز هستش ؟مهریه .نفقه . سربازی . تمام مسیولیت ها خانواده بر دوش مرد و در صورت عدم انجام مجازات میشود ولی هیچ حمایتی هم از مردان نمیشود .


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.