English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 14 زندانی غیرعمد توسط عروس و داماد اردبیلی

زوج اردبیلی با اهدای مبلغی که برای برگزاری جشن عروسی کنار گذاشته بودند زمینه آزادی 14 محکوم مالی تحت حمایت ستاد دیه را فراهم نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آیین گلریزانی که با حضور حداقلی خیرین و با رعایت موازین بهداشتی به ریاست ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری در سالن اجتماعات این مجموعه برگزار شد جمعی از صاحبان صنایع و مدیران شرکت‌های تجاری استان نسبت به اهدای مبالغی در امر حبس‌زدایی از زندان‌ها اقدام نمودند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری و رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه استان در این مرسام طی سخنانی گفت: یکی از مصادیق کار خیر و احسان کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکاران مالی است که از روی غفلت، ناآگاهی و ناخواسته و گاهی شرایط اجتماعی و نوسانات اقتصادی گرفتار بند شده‌اند.

عتباتی افزود: زندانی شدن سرپرست خانواده می‌تواند در بنیان خانواده و جامعه آسیب‌های جبران‌ناپذیری داشته باشد که از این منظر شایسته است نگاه جامعه به این موضوع تغییر کند و این نگاه تبیین و تبلیغ شود که زندان بهترین مجازات نیست و در بسیاری از موارد جای مناسبی برای اصلاح و تربیت افراد ولو بزهکار هم نمی‌باشد.

وی بیان کرد: امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت اصول و موازین بهداشتی جشن‌های حضوری نداشتیم و تمامی تلاش ما به برپایی آیین‌های مجزای و حضور پررنگ در بستر ارتباطات زنده (لایو) در شبکه‌های اجتماعی بود که در همین راستا یک زوج اردبیلی که مشکلات بسیاری در برگزاری آیین ازدواج خود در شرایط شیوع ویروس کرونا مواجه بودند تصمیم گرفتند رقم ریالی مربوط به جشن عروسی خود را برای آزادی 14 نفر از محکومان غیرعمد به ستاد دیه اهدا کنند.

انتهای پیام /

۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۱۴
تعداد کلیک: ۱,۰۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (2 رای)
  • ایوب ادیزاده
  • ۷ خرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۴۳
  • 0
  • 0
    1

سلام زندانی هستم که متاهل و بچه مدرسه ای دارم ولی کسی نیست که کمکون کند از مقام عالی تقاضای کمک دارم

  • حامد
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۲۱
  • 0
  • 0
    0

لطفا وضعیت خود اعم از دلیل و مقدار بدهی را به ایمیل بنده بفرستید.


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.