English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نوای نی چوپان دوباره در روستایش طنین‌انداز شد

نیکوکاران استان تهران در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان به یاری چوپانی شتافتند که در تصادف با موتورسیکلت موجب صدمه شاکی شده بود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، زندانی «نورالدین-ص» اهل یکی از روستاهای استان ایلام است که به دلیل تصادف با موتور سیکلت موجب صدمه شاکی و به پرداخت دیه محکوم شده بود، با کمک نیکوکاران استان تهران آزاد گردید.

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان تهران با اعلام این خبر افزود: نورالدین دچار بیماری صرع بوده، از طریق چوپانی گله‌های گوسفندی را از مردم روستایی در ایلام گرفته و با پروار کردن آن‌ها چرخ زندگی خود، همسر و سه فرزندش را در فقر و تنگدستی تامین می‌نمود.

رحمانی با شرح وضعیت این پرونده افزود: این مددجو که اسفند سال 95 برای درمان بیماری خود به تهران سفر کرده بود بود، موتورسیکلت یکی از اقوامش را به امانت می‌گیرد، اما همان روز تصادف نموده و منجر به آسیب بدنی عابری می‌شود که در ادامه با شکایت وی محکوم به پرداخت دیه می‌شود.

وی تأکید کرد: خوشبختانه با تلاش مددکاران نمایندگی ستاد دیه، مردم نوعدوست به کمکش شتافتند و سیزده نفر با کمک مبلغی معادل ۸۴ میلیون و صد هزار تومان دیه این زندانی را جمع‌آوری نمودند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران اظهار کرد: با توجه به عدم برگزاری گلریزان در ماه مبارک رمضان، این مراسم انساندوستانه به صورت مجازی برگزار شد که با استقبال گرم نیکوکاران مواجه گردید.

انتهای پیام/

۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳
تعداد کلیک: ۱,۰۴۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.