English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد/ شاکیان ۳ میلیارد بدهی را بخشیدند

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان با اشاره به آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد در ماه رمضان ، گفت: از مجموع بدهی این زندانیان رقمی بالغ بر ۳ میلیارد تومان از سوی شکات گذشت شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علیرضا یزدانی با اشاره به اینکه ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد در استان گیلان آزاد شدند، گفت: این تعداد زندانی از ابتدای ماه مبارک رمضان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه مجموع بدهی این تعداد زندانی ۷ میلیارد تومان بوده است، افزود: با مساعدت شاکیان از این میزان بدهی ۳ میلیارد تومان بدهی، دیه و جریمه زندانیان بخشیده شد.

یزدانی با اشاره به اینکه ۴ میلیارد تومان بدهی باقی مانده این تعداد زندانی، افزود: از این مبلغ یک میلیارد تومان با کمک خیران ستاد دیه استان گیلان جمع آوری و تأمین شد و مابقی نیز با حکم مراجع قضائی و پذیرش تقاضای اعسار زندانیان تقسیط شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری جشن‌های گلریزان برای جمع آوری کمک‌های مردمی و خیران برای آزادی زندانیان، گیلان بعد از تهران دومین استانی است که کمک‌های خیران را برای تأمین بخشی از بدهی زندانیان جرایم غیرعمد به صورت غیرحضوری جمع آوری می‌کند.

آزادی ۴۱۱ زندانی جرایم غیر عمد در سال گذشته

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان با اشاره به دعوت از مشارکت ۴ هزار خیر شهرستان رشت برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، ادامه داد: تاکنون بیش از ۳۶۰ میلیون تومان کمک برای آزادی زندانیان جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۴۱۱ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان گیلان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند، گفت: میزان بدهی، جریمه و دیه این تعداد زندانی ۱۷۵ میلیارد تومان بوده است.

یزدانی با اشاره به بخشیدن ۶۵ میلیارد تومان از جرایم از سوی شاکیان، تصریح کرد: از مبلغ باقیمانده ۱۱ میلیارد تومان توسط خیران و ستاد دیه استان گیلان تأمین و ۷۱۸ میلیون تومان نیز توسط خانواده زندانیان تأمین شد.

انتهای پیام /

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱
تعداد کلیک: ۱,۰۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • علی
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۵۷
  • 0
  • 0
    0

مردم بدبخت زندانی آزاد کنن در عوض مسئولین با بی تدبیری زندانی اضافه بکنن.سکه شده 7 میلیون یادش بخیر سال گذشته همین موقع بود چهار و نیم میلیون انشالله مجلس جدید ببینیم چه کار میکنه.


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.