English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

13 زندانی جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان آزاد شدند

مدیر عامل ستاددیه سیستان و بلوچستان گفت: 13 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته قوه قضاییه آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند. مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مجموع بدهی این زندانیان جرائم غیر عمد را 10 میلیارد ریال ذکرکرد و گفت: چهار میلیارد ریال از این دیه از سوی شاکیان مورد گذشت قرار گرفت و بقیه آن نیز با کمک بلاعوض ستاد دیه و آورد زندانیان پرداخت شد.
ˈحسین ثوریˈ افزود: با توجه به توصیه ها و اطلاع رسانی های انجام شده از سوی مسوولان انتظامی، رسانه ها، معتمدان و سران طوایف به عنوان تاثیرگذاران در جامعه، شاهد کاهش آمار سوانح رانندگی و افزایش آمار بیمه وسائط نقلیه در سیستان و بلوچستان هستیم.
وی ادامه داد: ارتقا فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باعث کاهش زندانیان جرائم غیر عمد در زندان های سیستان و بلوچستان شده است.
وی گفت: هم اینک 60 نفر به دلیل ارتکاب جرائم غیر عمد در زندان های سیستان و بلوچستان به سر می بردند که تلاش داریم از طریق برپایی جشن های گلریزان در ماه مبارک رمضان شرایط برای آزادی آنان فراهم شود.
مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: امسال جشن های گلریزان ویژه ماه مبارک رمضان با دعوت از خیران در 14 شهرستان استان برگزار خواهد شد.
۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۲۹
تعداد کلیک: ۲,۹۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.