English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دونده هرمزگانی طلای جهانی خود را به ستاد دیه اهدا کرد

کامبیز طارمی، دونده ملی پوش هرمزگانی به منظور حمایت از زندانیان نیازمند اولین مدال طلایی خود را در کشور تونس به ستاد دیه اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، احمد مرادی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: تقویت قوای جسمانی آن گاه شکوه و عظمت خواهد داشت که همراه با رشد شخصیتی ورزشکار همراه باشد که در این راستا ایران زمین از دیرباز تا امروز همواره مهد پهلوانان و تربیت‌دهنده قهرمانانی است که صرفا موفقیت در یک رشته تخصصی را هدف خویش قرار نداده و به رسم تعهدات فردی و دغدغه‌های اجتماعی همواره همیار و همگام اقشار آسیب‌پذیر و عامه مردم بوده‌ و هستند.

وی افزود: رفتار پهلوانانه یکی از بارزترین نشانه‌های انسانیت است، چه بسا مدال‌آورانی که با زحمت چند ساله و سختی‌های بسیار برای رسیدن به مدال‌های خوش رنگ در عرصه جهانی دستاورد بزرگ خود را برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مسئولیت اجتماعی خویش را به زیباترین شکل ممکن ایفا می‌کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان با تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی خیرین در امر حبس‌زدایی از زندان‌ها یادآور شد: از محل کمک‌هایی اهدایی همین خیرین از ابتدای تاسیس این نهاد در سال 1381 تا به امروز تعداد  ۳۰۸۸ زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ بدهی بالغ بر ۲۸۳ میلیارد تومان از سطح زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

انتهای پیام /

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۴۲
تعداد کلیک: ۱,۰۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.