English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بانوی کردستانی هزینه سفر حج خود را به آزادی زندانیان مالی بخشید

بانوی میانسال ساکن یکی از روستا‌های توابع شهرستان سنندج، هزینه سفر حج خود را به منظور آزادی بدهکاران مالی در اختیار ستاد دیه قرار داد.

به گزارش  روابط عمومی ستاد دیه کشور، مراد فتحی مدیرکل زندان‌های استان کردستان با اعلام این خبر گفت: بانوی میانسال ساکن یکی از روستا‌های توابع سنندج، با مراجعه به ستاد دیه مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال پولی که برای سفر حج تمتع خود در نظر گرفته بود را به ستاد مردمی دیه برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کرد.

وی با اشاره به این که شهرستان‌های کردستان از معدود نقاطی در کشور محسوب می‌شوند که خیرین برای اهدای مبالغ خود در ماه رمضان به ستاد در صف می‌ایستند افزود: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان کردستان به یک فرهنگ حسنه تبدیل شده است و از محل آن مشکل مالی خانواده‌های چشم‌انتظار و محبوسان نیازمند بسیاری حل و فصل شده است.

عضو هیات امنای ستاد دیه استان اعلام کرد: باوجود مشکلات اقتصادی و از طرف دیگر مصایب ناشی از شیوع ویروس کرونا اما خداوند متعال را شاکریم که مردم با غیرت کردستان همچون سال‌های گذشته با حمایت‌های بی‌دریغ خود از ستاد دیه موجبات آزادی 25 مددجو را در ماه مهمانی خدا رقم زدند.

فتحی گفت: بانویی که خواست نام او فاش نشود پس از اینکه از طریق صدا وسیمای استان متوجه شرایط بغرنج مددجویان تحت حمایت ستاد دیه قرار گرفته بود تصمیم می‌گیرد پولی که از قبل برای سفر حج تمتع خود اختصاص داده بود را به ستاد دیه اهدا نموده تا در این ایام سخت همراه خانواده‌ای باشد که سرپرست آن‌ها از سر نداری گرفتار محبس شده است.

انتهای پیام /

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۴۰
تعداد کلیک: ۱,۰۳۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.