English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هزینه جشن میلاد امام حسن علیه‌السلام صرف آزادی یک زندانی شد

مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد گفت: همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام و روز اکرام، خانواده یزدی هزینه برگزاری این جشن را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اسلام افشون با اعلام این خیر اظهار کرد: پدر و  پسر این خانواده با حضور در محل ستاد دیه استان رقمی بالغ بر  ۱۵۰ میلیون ریال را به آزادی مددجویان محکوم مالی اختصاص دادند.

وی با تقدیر از همیاری نیکوکاران استانی در امر حبس‌زدایی از زندان افزود: این اقدام حسنه به دنبال محدودیت‌های اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا انجام گردید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه با اشاره به عملکرد این نهاد مردمی در سال گذشته گفت: به همت نیکوکاران استانی تعداد ۲۶۰ محکوم مالی و متعهد به پرداخت دیات ناشی از حوادث کارگاهی یا رانندگی با رقم بدهی بالغ بر ۷۳ میلیارد ریال تومان از بند آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

افشون با دعوت از صاحبان صنایع استان در حمایت از بدهکاران غیربزهکار اعلام کرد: هم‌اکنون ۲۲۵ زندانی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های استان بسر می‌برند که رقم بدهی آن‌ها رقمی معادل ۵۹۸ میلیارد ریال است.

انتهای پیام /

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۵۶
تعداد کلیک: ۱,۰۹۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.