English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اقدامات ستاددیه افتخاری بزرگ برای کشور است

دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و جماعات استان گیلان گفت: در ستاد دیه کارهای بسیار خوبی صورت گرفته و فعالیت‌های این ستاد افتخاری بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این دیدار  مدیرعامل ستاددیه استان با تشریح عملکرد و فعالیتهای ستاد دیه استان خواستار تعامل بیشتر در جهت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم و شهروندان در جهت پیشگیری از وقوع جرم شد و نقش روحانیت و ائمه جمعه و جماعات را در این راستا مهم  دانست.

حمید کامران‌زاده ، در بخشی از سخنانش  به الویت‌بخشی ستاد در موضوع پیشگیری نبست به بحث درمان پرداخت و گفت: در ستاددیه به پرونده‌های جرائم غیر عمد متعددی از جمله  موضوع نفقه، مهریه، تصادف، و محکومیت‌های مالی رسیدگی شده و ستاد دیه با تامین اعتبارات و همچنین کمک‌های مردمی و خیرین تلاش دارد تا زندانیان نیازمند را از همین طریق مردمی از بند زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان باز گرداند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی نژاد دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و جماعات نیز با تشکر و قدر دانی از مدیر عامل و دست اندرکاران این نهاد مردمی گفت: توفیق خدمت به خلق خدا نعمت بزرگ و البته سنگینی است که خداوند متعال نصیب بندگان خاص خود کرده و در این زمینه مجموعه خدوم ستاددیه استان گیلان در نهایت دقت و سرعت کار رسیدگی به افرای را دارند که تنها به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی یا دیه هم اکنون در زندان به سرمی‌برند.

وی در ادامه از جذب کمک های مردمی در جهت آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد  را از جمله تلاشها وفعالیتهای موثر و قابل تحسین دانست و اظهار داشت: در ستاد دیه کارهای بسیار خوبی صورت گرفته و فعالیتهای این ستاد افتخاری بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

گفتنی است در پایان این دیدار، مدیر عامل ستاد دیه گیلان تعدادی از مجموعه‌های 4 جلدی ستاددیه را که با محوریت پیشگیری از وقوع جرم و در عناوین نفقه-مهریه-چک وتصادف تهیه و تکثیر شده است را به دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جماعات  تقدیم  کرد تا در جهت بیان نکات و موضعات آموزشی  در سطح ائمه جماعات و جمعه استان توزیه گردد.

۲۳ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۷
تعداد کلیک: ۲,۳۴۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.