English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 283 میلیون تومانی خیرین یزدی در گلریزان‌های مجازی

با برگزاری دومین آیین گلریزان مجازی ستاد دیه یزد خیرین استانی در مجموع با اهدای مبلغی معادل 283 میلیون تومان در امر حسنه آزادی بدهکاران غیربزهکار مشارکت داشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، با همکاری گروه صدای ماندگار و خانه صلح و اندیشه دومین جشن گلریزان مجازی کشور در استان یزد به صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار شد.

اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد در این آیین با تقدیر از حمایت‌های هنرمندان با دغدغه استان گفت: بسیار از فعالان هنری و دست‌اندرکاران سینمایی ضمن مشارکت در طرح‌های انتفاعی این مجموعه حمایتی با تبلیغات گسترده و دعوت عمومی از اقشار مختلف مردمی در صفحات شخصی و کانال‌های پر مخاطب خبری همیاری بزرگ در رهایی دربندان دردمند بودند.

وی افزود: با توجه به شرایط سختی که شیوع ویروس کرونا بر جامعه و به عبارتی بر جهان تحمیل کرده تصمیم بر این شد تا رمضان امسال جشن‌های گلریزان به صورت مجازی برگزار شود که صادقانه باید بگویم در ابتدای امر با عنایت به کثرت مددجویان جرایم غیرعمد و سرانه سنگین بدهی برخی از آن‌ها ترس آن داشتیم چندان در این عرصه مجازی قابلیت طرح نداشته باشد، تصور این که امسال امر استخلاص محبوسان نیازمند به دلیل عدم حضور خیرین در آیین‌های معنوی با رکود چشمگیری همراه خواهد بود دست در دست هنرمندان و چهره‌های محبوب مردی دادیم که بر حسب همین اعتماد به لطف یزدان جشن‌های بدون مخاطب با مخاطبان گسترده‌ای برگزار گردید.

افشون در خصوص خروجی جشن‌های مجازی در یزد اعلام کرد: خوشبختانه در اولین مراسم گلریزان که در در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه برگزار شد، مردم نوعدوست استان با اهدای مبلغی معادل 180 میلیون تومان چراغ برنامه‌های حبس‌زدا را روشن کردند که بسیار برای ما در ستاد مردمی دیه و برای خیل محکومان مالی و بدهکاران دیات غیرعمد دلگرم کننده بود. در برنامه بعدی هم که در یازدهم همین ماه برپا شد نیکوکاران نیک‌اندیش با بذل مبلغی معادل 103 میلیون تومان از این برنامه‌های خداپسندانه استقبال خوبی داشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: هر دو برنامه به صورت لایو (زنده) از صفحات مجازی هنرمندان و صفحات پرطرفدار استان یزد پخش و به طور میانگین ۶۵۰۰ نفر این برنامه‌ها را به صورت زنده از طریق گوشی‌های تلفن همراه دنبال نمودند.

4

4

4

انتهای پیام /

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۷:۵۸
تعداد کلیک: ۱,۰۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.