English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

توفیق ستادهای دیه در گرو بهره‌مندی از سرمایه‌های مردمی است

رئیس‌سازمان‌زندانها در دیدار با اعضای‌ستاددیه‌شعبه‌استان‌تهران گفت: تجربه ‌نشان‌داده‌‌که‌‌هرجامردم‌‌حضورداشته‌انداقدامات‌باموفقیت‌‌صورت‌گرفته ‌و این ‌‌مهم‌ یعنی‌‌بهره‌مندی‌ازسرمایه‌های ‌مردمی ‌درستاددیه ‌بایدبیش‌ازسایر نهادها باشد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور دکتر اصغر جهانگیر در دیدار با اعضای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و زندانیان نیازمند شعبه استان تهران گفت: تلاش برای آزاد سازی زندانیان اقدامی خداپسندانه است که ستاد های دیه از ابتدا با این چشم انداز مقدس شکل گرفتند.

رئیس سازمان زندانها با اشاره به رسالت معنوی ستادهای دیه گفت: هدف اصلی ستادهای دیه کمک به آزاد سازی زندانیان نیازمند و رفع مشکلات آنان است لذا میزان تحقق این هدف باید معیار اصلی ما در برنامه ریزی‌ها باشد.

رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه در ادامه به تجربه موفق بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی گفت: ستاد دیه بر اساس مشارکت های مردم و استفاده از کمک های مادی و معنوی خیرین شکل گرفته است و تجربه نشان داده است که هرجا مردم حضور داشته‌اند فعالیتها با موفقیت صورت گرفته است و نباید طوری عمل کنیم که خدای ناکرده از این سرمایه عظیم فاصله بگیریم.

مشاور رئیس دستگاه قضا با اشاره به اساسنامه ستاد دیه گفت: باید تلاش کنیم تا تشریفات اداری در روند آزاد سازی زندانیان را کاهش دهیم که امیدوارم در بازبینی اساسنامه ، تسریع در روند آزادی زندانیان نیازمند و تمرکز زدایی از فعالیتها از مرکز به سمت استانها  مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه سهراب سلیمانی، مصطفی محمدی و محسن رفیق دوست اعضای هیات مدیره ستاد دیه شعبه استان تهران گزارشی از فعالیت های این ستاد را ارائه نمودند.

 

۲۳ آذر ۱۳۹۳ ۰۹:۰۴
تعداد کلیک: ۲,۳۴۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.