English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری اولین جشن گلریزان مجازی در استان یزد

به همت نمایندگی ستاد دیه استان یزد و با همکاری گروه صدای ماندگار و خانه صلح و اندیشه اولین جشن گلریزان مجازی کشور در استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در این برنامه که روز پنجشنبه (4 اردیبهشت ماه) به صورت آنلاین در فضای شبکه اجتماعی اینستاگرام پخش شد، رضا ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندان‌ها و نایب رئیس هئیت امناء ستاد دیه استان یزد و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان نیز در سخنانی گفت: سال گذشته برای آزادی ۲۶۰ نفر محکومین مالی جرائم غیر عمد رقمی بالغ بر ۱۰۷۵میلیارد ریال نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان حدود ۷۳ میلیارد ریال از این مبلغ پرداخت گردید.

وی با تقدیر از ابتکار بانیان این جشن آزادی افزود: در فرآیند رسیدگی به پرونده‌های یاد شده به همت اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه و مددکاران خدوم زندان‌ها بالغ بر یک هزار میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شد.

این مقام مسئول با شرح وضعیت مددجویان تحت حمایت ستاد دیه گفت: در حال حاضر تعداد ۲۲۵ زندانی به دلایل جرائم مالی در زندان هستند که مبلغ بدهی آنها رقمی معادل ۷۴۰ میلیارد ریال است.

در ادامه این برنامه انساندوستانه اسلام افشون، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی جشن‌های گلریزان از طریق فضای مجازی و صدا و سیمای مرکز یزد مدیریت و برنامه‌ریزی شده است.

وی با درخواست از خیرین برای مشارکت در طرح‌های پیشگیرانه و آموزشی ستاد دیه یادآور شد: اساسی‌ترین هدف ستاد دیه فعالیت در بسط موضوعات فرهنگی و آموزشی است تا به استناد به آن از ورود ناخواسته جمع زیادی از هموطنان به زندان جلوگیری نموده و از صرف هزینه‌های گزاف و وقت‌های بسیاری در این راستا بکاهد.

این برنامه به صورت لایو (زنده ) از صفحات مجازی هنرمندان و صفحات پر طرفدار استان یزد پخش و بیش از ۵۰۰۰ نفر از طریق گوشی‌های همراه خود همیار آن بودند.

3

3

3

3

انتهای پیام /

۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶
تعداد کلیک: ۱,۰۸۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.